Inaktuell saman | Ansökan till Staff [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saman

Icke Medlem
Meddelanden
233
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Saman

Ditt discordnamn: Saman#8794

Ange ditt födelsedatum 14 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli det eftersom jag är en mycket aktiv person och verkligen brinner för något jag gillar att göra detta märks på hur hårt jag kommer jobba. Jag är väldigt stresstålig och kommer du kunna hjälpa till i flera ärenden samtidigt utan att göra fel. Jag kan hantera stress väldigt bra och vet vad jag ska göra när man blir stressad. Jag kan reglerna jätte bra och kan se från spelarnas olika perspektiv, detta är en jätte bra fördel då jag kommer bli väldigt omtyckt av många.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar: 16:00 till 23:00 Helger 12:00 till 05:00
Detta är taget från min dators statistik samt att detta stämmer.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat unive nu i längre än 5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag var Krim ansvarig nyligen men blev demotad skulle gärna vilja veta anledningen så att jag inte kommer upprepa samma misstag igen. Jag tror inte att jag gjorde något stort problem eftersom jag inte blev blackad eller av med SV.

Har också varit MA det var faktiskt roligt eftersom man hade tillgång till lite mer commandon, detta jobb har lite för enkelt eftersom det var samma uppgifter hela tiden menar inte att det var tråkigt det jag tyckte var att behövde lite fler utmaningar för att kunna vara en stor del i staff teamet.

Jag kan alla commandon som finns på fivem inklusive de custom commandon unive har.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Krim, support, servervakt och donation.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag har erfarenhet inom krim, jag har ingen problem med att jobba i ett annat område.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka