Accepterad saman | Ansökan till Servervakt [Empa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saman

Icke Medlem
Meddelanden
233
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Saman

Vad heter du på discord? Saman#8794

Ange ditt födelsedatum 14 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan på vardagar då brukar jag komma hem kl 17:00 och sen köra unive hela dagen till kl 24:00.På helger och lov kan jag givetvis köra mycket längre då jag inte går på någon sport eller gör mycket annat på fritiden.Jag brukar köra unive upp till 20 timmar under dessa tillfällen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen 11 december alltså exakt 40 dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 2 gånger under mitt unive spelande.Första gången var 2021 då jag inte var medlem och var ny inom rpandet jag visste knappt vad rp va och ville besöka intresserande fivem serverar.Andra gången minns jag exakt men det var för att att jag inte rpade på en lite stolpe krock som jag faktiskt rpade på och gjorde ett ljud man gör när man får ont och fortsatte med mitt uppdrag som jag tycker är ganska logiskt eftersom bilar är mycket större än stolpar och det finns många av de så detta kan ske men jag klagade inte på bannen eftersom det var nyår och jag ville inte bli arg på mig själv eller någon annan. C:\Users\saman\OneDrive\Dokument\Skärmbild (93).jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att är att hålla koll på omgivningen och det som händer runt om kring dig medans du rpar och upplever detta.Servervakter hjälper och underlättar staffens jobb med att ex.Ifall det inte finns en staff i närheten eller just när regelbrottet sker kan vi servervakter komma in och hjälpa.Senare kan man informera både personen och staffsen om brottet sen kan de ta det vidare och kanske ge hårdare åtgärder eller besluta ett hårdare straff.

Som servervakt får vi också olika "verktyg" som vi kan använda för att minska brotten vi kan använda kick/banna men också dva eller revive någon ifall det har sket ett skumt scenario.Med hjälp av dva kommer vi kunna minska bilarna som står fel på vägarna så att vårt community inte får något problem med deras scenario som de vill uppfylla.När vi använder kick/ban så får vi inte använda det utan anledning vi gör det endast för att visa personen att det du har gjort är fel och att du inte kan hålla på såhär med lite information till anledning varför du blev kickad eller bannad.Vi servervakter får inte ta en stor del av ban delen då det är ett mycket större jobb då kan vi informera en staff om regelbrottet som sket så kan de ta ditt med fler åtgärder eller besluta vad denna person förtjänar.

Vi servervakter får inte heller abusa våra person som /revive eller kicka någon till vår fördel.Vi måste underlätta och göra scenarion för oss och de i vår omgivning roligare men också mindre felaktiga så att vi kan ha kul utan några regelbrott eller problem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag anser att jag förtjänar denna roll eftersom jag vill ha roligt under våra scenarion utan några fel eller problem involverade av lallare.Jag har märkt att det finns många servervakter som abusar sina fördelar och använder sina perms endast för sin fördel men inte tänker på de som faktiskt vill ha roligt och lägger tid på roliga och seriösa scenarion.

Jag vill ta plats som servervakt för att underlätta unive teamets jobb då jag upplever att de har mycket och göra då de kanske inte hinner med att kontrollera folk.

Jag är mycket aktiv och skapar scenarion men också är inblandad i många scenarion.Jag tycker att ifall jag pratar med många och kommunicerar med folk så kan jag få tag på de som just begår dessa regelbrott så de får sitt förtjända straff utan några besvikelser.

Jag har alltid älskat unive det är just därför jag inte vill begå några regelbrott och försöker att inte begå några heller under oaktsamhet.Jag kan unives regler och vet vad som är rätt och fel men också vad som är mycket allvarligare och mindre allvarligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption förekommer mycket hos många då folk använder sina perms och abusar de på det sätt att de ex.under ett "lallande scenarion" revivar varandra och kickar eller bannar sina fiender eller de man ogillar för att ta allt till sin fördel och vill bara sitt bästa och skiter totalt i de andra rparna som faktiskt vill ha kul och inte känna sig ner tryckta av folk som har dessa perms och tillåtelser att sparka eller bannlysa folk detta skapar en räddsla som många människor.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top