Nekad Sam2010rp | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D0ggishhh

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Samalixedsd12/

Ditt Hex-ID: 11000013f59f464

Vad är din discord tagg? Lillegubben.22

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vene helt ärligt hade börjat med fivem den dagen jag blev bannad och jag visste inte vad det var jag blev bannad för då! men jag vet nu vad anl. var men då hade jag inte fusk eller no bushes hade inte ens graphic packs då eller inga mods hade precis laddat ner fivem o gick in på första svenska server som jag hitta och hann vara där inne i 10 min haha så vet inte kan vara att de banna fel eller något så jag vet ej!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kommer inte riktigt ihåg men kan tänka mig att jag sprang runder på mappen och visste inte vart ja var! men jag kände ju lite igen mig från vanliga gta! men kunde frf inget! så jag kunde inget hade inte ens medlem kriminell inget men vill verkligen börja köra på unive RP hade isf köpt krim o de så jag hoppas jag får unbann!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det var en felaktig ban då jag inte kunde spelet och var helt ny! så visste inte så mycket ville mest komma in o lära mig snabbt i ngn server så jag tycker det var en felaktig ban! kunde lixom inget om spelet så ja!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig varit bannad på unive tidigare!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet helt ärligt inte jag var ny och lärt mig en läxa! och jag kan rpa och kan era regler och sådant kan detta! kan massa inom rpa!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! jag kommer göra annorlunda att jag kan rpa och inte hålla på och lalla jag kan detta nu!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag verkligen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka