Nekad sam2.0 | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sam2.0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Sam1 #sam7022

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Abdi Ali" och är född år 2000 (23) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 10 år i en hemsk jordbävning 2004 i indiska oceanen, Man hittade aldrig kropparna. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 23 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker in till kriminell som med ett gäng. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. mina intressen är bilar och vapen

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan göra för att bidra till serverns rp är att göra det mer roligt för alla medspelare på servern och att gö så att alla får en sån bra spelupplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan inte alltid vinna i varje scenario och att ha de kul och bra sceanario till er båda och man måste också låta alla att få en chans att vinna och jag hoppas att jag kommer ha de kul på unive.

Hur hittade du Unive? har spelat på servern förut

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka