Accepterad Sam06kingrp | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doggishhh

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Sam öster

Vad är ditt discord namn? Hej jag heter ozzy657 på discord

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Swert och han är 21 år. Han kommer från en rik familj i Rumänien där han är uppväxt med sin mamma Paulina, sin pappa Abiel och sin storebror Michael som är två år äldre än John. Hans mamma arbetar som jurist och hans pappa som polis så rätt och fel har alltid varit det stora samtalsämnet kring middagsbordet hemma. Hans uppväxt har varit bra, han har gått i en fin skola och alltid haft många vänner. Men hans bästa vän och största förebild har alltid och kommer alltid vara hans storebror Michael.

Han, till skillnad från John, har alltid varit mobbad i skolan och aldrig haft några vänner. När han mot tonåren äntligen fick lite vänner var det tyvärr fel typ av vänner, dem va fast i kriminalitet. Men bristen på vänner gjorde att Michael valde att göra allt för att bli accepterad och hamnade därför också ganska snabbt i kriminaliteten. Vi pratar rån, misshandel och vapen- och drog handel och han hamnade till slut i ett drogmissbruk själv. Något han höll hemligt länge för sin familj.

Vid ett rån i grannbyn så blev han tagen på bar gärning av polisen och då kom allt fram, såklart även till hans familj. Dem blev arga, besvikna och ledsna och den lugna familjen som alltid haft fokus på rätt och fel blev nu en familj av bråk, ilska och besvikelse. Så pass mycket att Michael stack hemifrån och föräldrarna hamnade i skilsmässa.

Nu blev det bråk om John, mamman ville att han skulle bo hos henne och pappan ville såklart att han skulle bo hos honom. John däremot ville vara med sin bästa vän och förebild - sin storebror. Hans känslor i detta var förvirrande, hur kunde hans bästa vän bli kriminell, vänta på fängelse och göra så hans föräldrar skiljer sig? Hur kunde han göra att John nu står mellan alla tre... I detta läget förändrades John från att vara en lugn, sansad och glad kille till en ganska arg individ. Arg på allt och alla, arg på livet.
Han gjorde ett val, han släppte allt från sitt gamla liv och flyttade till sin storebror. Sålde alla sina dyra kläder och skor för att få pengar till att starta om. För han bröt helt med sina föräldrar, så fråga om pengar där var inget alternativ. Dem var inte så nöjda över hans val så John ansåg att det va bättre att bryta helt.

Så denna nya arga och bittra John flyttade till sin bror, men dem hann bara bo ihop en liten stund innan Michael hamnade i fängelse tack vare rånet, och John fick ta över sin brors plats i gänget. Skillnaden mellan dem är att det gick mycket bättre för John i skolan än det gjorde för Michael så istället för att vara ute på stan och aktivt utföra det som skulle bli gjort så satt John bakom spakarna och planerade allt istället, hade hand om ekonomin, valde vilka vägar gruppen skulle ta. och sen fick andra utföra åt honom. Hjärnan bakom allt, med andra ord. Och han va grym på detta!!

Detta är hans nya liv, och han trivs. Inte lika bitter på livet men han har nära till ilskan fortfarande och hans stubin är kort. Jävlas någon med han eller hans crew så flyger han i taket. Hämnd har blivit hans stora grej. Dock har han en mjuk sida gällande kvinnor och barn, dessa rör man inte och han står gärna upp för dessa och erbjuder skydd.
Johns lägenhet har blivit nya innestället och alla vill hänga här... så det är här dem hänger. Käkar hämtmat, spelar tv-spel, spelar kort ... chillar. Blir en hel del träning på gymmet också, ett gammalt gym i en källare där gänget kontrollerar vilka som tränar.

Michael sitter fortfarande i fängelset men ska komma ut om ett år, och John ser fram emot detta. Få arbeta sida vid sida, och att få göra Michael stolt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara aktiv på servern då jag spelar varje dag, dra in kompisar till servern för att öka medlemsantalet, bidra med idéer för att driva servern framåt.
Jag tycker det ska vara roligt och spela och det kommer jag bidra med i form av att spela realistiskt men ändå ha fantasi, rättvishet och engagemang, och se till att alla andra också har kul när dem spelar. Detta gör jag genom att vara aktiv och social, hjälpa och stötta nya spelare så dem känner sig trygga och förstår spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska ha fokus på egen vinst utan alla ska ha samma möjlighet till att vinna.
Man ska spela rättvist så alla får samma chans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM=random death match är när någon dödar en utan anledning. VDM=vehicle death match är när någon dödar dig med ett fordon asså använder en bil som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka