Accepterad Sam06kingrp | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doggishhh

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199825542400/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f2ddd00

Vad är din discord tagg? doggishhh

Vem var det som bannade dig? Om jag inte tror fel så antar jag att det var någon från admin och uppåt

Bild på banmeddelande: imahjejge.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antar att det var då när jag blev hackad när den spamma saker till philip320 allt från ip grabbers och liknande, så vad jag tror så är det pga att den spamma discord och länkar i dm och discord! :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer ej helt ihåg då det var typ 1 år sen men ska försöka göra så detaljerat så möjligt, jag satt i call med min vän då min dator stängdes av, jag kom in igen och allt var ändrat på datorn och någon hade hoppat in i call me min vän och sagt något, och då hade hackaren skickat massa ip grabbers och discord länkar i alla dc servrar och dms

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte, förstår hundra % om varför ja blev bannad! måste ge +rep för att staffsen tar det på alvar!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror aldrig jag varit bannad innan på servern!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja du, skulle kunnat vara mer försiktig om vad jag gör på nätet och inte trycka på alla länkar ja ser haha, har adhd så det kiklas i fingrarna när det kommer länkar haha!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut, att inte trycka på allt ja ser och vara mer försiktig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår 100 %! hoppas ni kan ge mig en chans då jag ångrar att jag inte var så försiktig då! vill även göra comeback på servern, var medlem krim här innan

@philip320 kolla det är jag igen men ja hitta de kontot som va bannat, och för att bli medlem måte kontot vara 6 månader gammalt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka