Nekad Salwinz | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Salwinz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/KungKallePung/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Salwinz#0992

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Andersson som är uppväxt i Hässelby, Stockholm. Under hela sitt liv har han velat bli miljonär, men det har inte varit så lätt. Under hela hans skolgång så har han vart mobbad. Barnen där kallade han fula saker, slog han m.m. Senare under skolgången började han hänga med dåliga personer. Han började snabbt med droger. Han lyckades komma ur det livet och ville starta om på nytt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag är väldigt erfaren inom rp och rpear för att få många roliga scenarion och bra rp. Jag har även spelat på Unive tidigare och tycker att det är en väldigt bra server så att jag vill komma tillbaka hit och rpea. Det är roliga människor och väldigt bra och seriösa staffs. Jag kommer att bidra med rolig och bra rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill blir whitelistad på denna server föratt det är mycket folk som sprider bra glädje och rpear väldigt bra. Jag vill ha whitelist för att då får man mer rättigheter och då kan jag söka jobb m.m.

Hur hittade du Unive? jag sökte på svenska rp servrar och då hittade jag Unvie och så testade jag och insåg att det var en bra och seriös rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att rollspela är att skapa roliga scenarion, sprida gläjde, och att bli så bra som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara Unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top