Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/KungKallePung/
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor
Vad är ditt discord namn? Salwinz...#0992
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Andersson och är 23 år gammal. Sam är uppväxt i en storstad med sina mamma, pappa, och sina två syskon. Hans stora intresse är bilar. Han gillar att umgås med familj och vänner. Hans mål har alltid varit att bli världens bästa street race förare ända sen han var liten eller jobba inom Securitas eller polis. Sams drömjobb är att få jobba inom Securitas eller polis eller att vara bilförsäljare.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är väldigt aktiv och jag kommer första bidra så mycket som det går t.ex. att hjälpa folk och för att jag är en seriös rpare och jag vet hur man kan scenarios.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kan bidra med roliga scenarion och för att jag vill kunna förbättra min rp nivå. Och för att kunna skaffa jobb som bilförsäljare t.ex.
Hur hittade du Unive? Hittade genom att söka på svenska rp servrar och då kom Multistaden som det hette då och jag testade och insåg att det var en bra och seriös server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bilförsäljare, polis eller jobba på Securitas.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor
Vad är ditt discord namn? Salwinz...#0992
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Andersson och är 23 år gammal. Sam är uppväxt i en storstad med sina mamma, pappa, och sina två syskon. Hans stora intresse är bilar. Han gillar att umgås med familj och vänner. Hans mål har alltid varit att bli världens bästa street race förare ända sen han var liten eller jobba inom Securitas eller polis. Sams drömjobb är att få jobba inom Securitas eller polis eller att vara bilförsäljare.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är väldigt aktiv och jag kommer första bidra så mycket som det går t.ex. att hjälpa folk och för att jag är en seriös rpare och jag vet hur man kan scenarios.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kan bidra med roliga scenarion och för att jag vill kunna förbättra min rp nivå. Och för att kunna skaffa jobb som bilförsäljare t.ex.
Hur hittade du Unive? Hittade genom att söka på svenska rp servrar och då kom Multistaden som det hette då och jag testade och insåg att det var en bra och seriös server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bilförsäljare, polis eller jobba på Securitas.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara Unive.