Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/KungKallePung/
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor
Vad är ditt discord namn? Salwinz...#0992
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Andersson och är 23 år gammal. Sam är född i Hässelby, Stockholm med sin mamma, pappa och sina två syskon. Hans mamma jobbade inom Securitas medans pappan var bilförsäljare. Sams favoritintressen är att köra bil och umgås med kompisar. Sam har alltid haft starka känslor för sin familj och kompisar och tar hand om dom. Sams stora intresse har alltid varit bilar. Ända sen har var liten. Hans dröm när han var liten var att bli världens bästa streetrace förare. En idag lever han upp till sin dröm. Just nu hyr Sam ett sunkigt motell rum och är arbetslös o söker jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? gillar att köra rp men det skulle bli mycket roligare att bli whitelistad.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kan bidra med roliga scenarion och för att jag vill kunna förbättra min rp nivå. Och för att kunna skaffa jobb som bilförsäljare t.ex.
Hur hittade du Unive? Hittade genom att söka på svenska rp servrar och då kom Multistaden som det hette då och jag testade och insåg att det var en bra och seriös server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bilförsäljare eller jobba inom Securitas
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor
Vad är ditt discord namn? Salwinz...#0992
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Andersson och är 23 år gammal. Sam är född i Hässelby, Stockholm med sin mamma, pappa och sina två syskon. Hans mamma jobbade inom Securitas medans pappan var bilförsäljare. Sams favoritintressen är att köra bil och umgås med kompisar. Sam har alltid haft starka känslor för sin familj och kompisar och tar hand om dom. Sams stora intresse har alltid varit bilar. Ända sen har var liten. Hans dröm när han var liten var att bli världens bästa streetrace förare. En idag lever han upp till sin dröm. Just nu hyr Sam ett sunkigt motell rum och är arbetslös o söker jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? gillar att köra rp men det skulle bli mycket roligare att bli whitelistad.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kan bidra med roliga scenarion och för att jag vill kunna förbättra min rp nivå. Och för att kunna skaffa jobb som bilförsäljare t.ex.
Hur hittade du Unive? Hittade genom att söka på svenska rp servrar och då kom Multistaden som det hette då och jag testade och insåg att det var en bra och seriös server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bilförsäljare eller jobba inom Securitas
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara Unive