Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/KungKallePung/
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor
Vad är ditt discord namn? Salwinz...#0992
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Andersson och är 23 år gammal och är får Stockholm och har bott i Sverige hela sitt liv. Som liten hade Sam väldigt svårt för sig han stötte alltid på problem. I skolan var Sam ''klassens mobbare'' Han ville bossa över alla och ville att folk skulle vara rädd för honom. Senare i livet började Sam hänga med fel personer och började göra lite små olagliga hys som senare ledde till mer allvarligare. Det gick från att snatta till att sno bilar, sälja droger och personrån. Men bortsätt får det så var Sams stora intresse bilar. Som dröm hade alltid att han skulle öppna en egen verkstad. Han flyttade till Unvie för bara nått år sen och har trivts väldigt bra hittills.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag spenderar rätt så mycket på servern och anser mig själv vara en ansvarig, seriös men trevlig individ och jag vet att jag kommer kunna skapa och bidra till roliga och realistiska scenarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill vara mer involverad i communityn. Och så att jag kan få jobb som bilförsäljare t.ex. eller Securitas. Och jag vill göra mer än att bara köra runt och snacka med människor. Sen har jag några polare som är whitelistade på servern och det blir lite tråkigt att vara själv utan whitelist.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på svenska RP servrar sen kom Multistaden som den hette då upp och det var många inne så jag testade och insåg att det var en seriös rp server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär, skapa roliga scenarion och så realistiska som möjligt och vara seriös och rpa så att andra kan få en så bra spelupplevelse som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, just nu bara Unvie
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor
Vad är ditt discord namn? Salwinz...#0992
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Andersson och är 23 år gammal och är får Stockholm och har bott i Sverige hela sitt liv. Som liten hade Sam väldigt svårt för sig han stötte alltid på problem. I skolan var Sam ''klassens mobbare'' Han ville bossa över alla och ville att folk skulle vara rädd för honom. Senare i livet började Sam hänga med fel personer och började göra lite små olagliga hys som senare ledde till mer allvarligare. Det gick från att snatta till att sno bilar, sälja droger och personrån. Men bortsätt får det så var Sams stora intresse bilar. Som dröm hade alltid att han skulle öppna en egen verkstad. Han flyttade till Unvie för bara nått år sen och har trivts väldigt bra hittills.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag spenderar rätt så mycket på servern och anser mig själv vara en ansvarig, seriös men trevlig individ och jag vet att jag kommer kunna skapa och bidra till roliga och realistiska scenarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill vara mer involverad i communityn. Och så att jag kan få jobb som bilförsäljare t.ex. eller Securitas. Och jag vill göra mer än att bara köra runt och snacka med människor. Sen har jag några polare som är whitelistade på servern och det blir lite tråkigt att vara själv utan whitelist.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på svenska RP servrar sen kom Multistaden som den hette då upp och det var många inne så jag testade och insåg att det var en seriös rp server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär, skapa roliga scenarion och så realistiska som möjligt och vara seriös och rpa så att andra kan få en så bra spelupplevelse som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, just nu bara Unvie