Accepterad Saltyanders | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saltyanders

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Zwok#8672

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Namnet är Noah svensson 20 år när Noah var liten älskade han att leka med sina leksaker och hjälpa pappa med bilen i garaget . Noah är uppvuxna i Göteborg med mamma Sara, pappa Anders och syster Lisa, Noah gick ut fordons gymnasiet och började jobba på mekonomen som mekaniker direkt efter skolan. Noah har aldrig haft det svårt med drog eller alkohol missbruk eftersom att hans föräldrar var väldigt stränga och hade mycket koll på honom. Anders gick tyvärr bort när Noah var tio år gammal vilket gjorde att hans familj behövde flytta till ett mindre hus för att de inte kunde bo kvar i deras stora hus eftersom pappa drog in mest pengar. Det gjorde att Noah ville skaffa jobb snabbt efter skolan för att kunna hjälpa hans mamma med alla räkningar. Nu har Sara hittat en ny kille i denna stad och Noah vill försöka komma in i detta samhället.

Noah har väldigt varierade känslor, han älskar att prata med människor men om han inte behandlas med respekt blir han väldigt irriterad och kan snabbt gå iväg och sura. Han älskar att umgås med människor som gör honom glad och känner sig välkomnad, därför vill Noah kunna komma ut i arbetslivet så fort som möjligt för att kunna träffa nya personer

Noahs intressen är ar fiska på helgerna eftersom det är hans sätt att lugna ner och ta bort stress, Noah gymmar varje dag för att kunna hålla igång kroppen och lyfta tunga saker på jobbet, Noah älskar att gå till jobbet eftersom att han ville bli mekaniker som liten eftersom han var i garaget en stor del av sin uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet hur man ska rpa. Jag har en hög nivå på mitt rpande och bidra med ett bra rpande mot båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i situation eller scenario ska tillbringa till roleplay och tycka att det är roligt. Allt handlar inte om dig utan andra ska få ta del och ha roligt också. Om man tillexmepl gör et rån om man är kriminell så tar man en okej bil så att polisen får en bra jakt och att jag inte kan komma iväg hur snabbt som helst bara för att man har den snabbaste bilen, man ska alltså inte tänka på sig själv hela tiden.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive på fivem och youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka