Nekad Saltyanders | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saltyanders

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Jumbo_dumbo#8672

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Davidsson och kommer från Göteborg och är bosatt där sedan barndomen och är 23 år detta året. Jag är en glad person som älskar att umgås med vänner och jobba på Securitas vilket är min passion men känner att han vill byta yrkes grupp och därför flyttar han och mamma å lukas in till unive. Min familj består av min mamma Lena, pappa Jonas och min storebror Lukas, vi har alltid haft en bra relation i familjen och de händer sällan vi har bråkat. Men efter att våran pappa gick bort för 2 år sedan så har min mamma behövt ta hand om alla oss och därför bestämde vi oss för att flytta till unive och ta med våran mamma så hon kan få villa från allt jobbande. Mina intressen är att fiska mycket på fritiden och att gymma. Fiska gör mig väldigt lugn och därför har Hugo fastnat så för det. Gymmet är också en stor del av Hugos liv eftersom att det var hans sätt att fly från verkligheten lite när han kände för det.
Hugo älskar också att köra och åka bil så att hans mål är att spara pengar på ett hederligt sätt och kunna köpa sig en lyxig bil som han alltid velat ha.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att alltid göra mitt yttersta för att rpa på det bästa sättet som finns. Jag tycker det är roligt att spela på en hög rp nivå och därför vill jag också gör så att jag också gör servern till en rolig plats för andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska spela bara för att spela och lalla, alltså at om det blir tjafs någonstans så kanske det är mer värt att släppa tjafset och låta motparten vinna och så är det inget mer med det. Eller typ om det är ett bankrån och det finns gisslor så ska dom också har roligt och inte bara få sitta utan dom ska också få lite action.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive på fivem och youtube och genom kompisar

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka