Accepterad Saltyanders | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saltyanders

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? twitch_aza

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Andersson och är 301 år gammal och fyller år i november. Hugo har haft en väldigt svår uppväxt iochmed att han förlorade båda sina föräldrar i en bilolycka när han var 15 och hans syster var 12 det har gjort att Hugo och Alva (systern) har bott med sin moster hela sedan deras föräldras död vilket gjort att Hugo har fått tagit väldigt mycket ansvar båda för sig själv och hans syster. Hugo skaffade jobb redan vid 16 årsåldern på ett företag som gjorde pallar eftersom att hans moster inte hade det så bra ställt så fick Hugo hjälpa till detta gjort att Hugo har alltid velat jobba hårt för att må bra och sluta tänka på dem dålig saker som hänt i hans liv, det har nu gjort att Hugo startade ett eget företag som gick väldigt bra de första 5 åren sedan så blev det inflation allting blev dyrare och Hugos företag gick i konkurs och han förlorade alla sin tillgångar. Detta gjorde att Hugo kom in på det förbjudna spåret med mycket droger och sprit vilket ledde till att hugo satt i fängelse i 2 år och det ör just därför han vill Flytta till unive för at kunna starta ett nytt liv och bli chef för ett företag som har han dom antigen bilar eller väktare, efter som han alltid meckat med bilar och alltid varit intresserad av polis yrket men får tyvärr inte söka det med sitt register. Hugo har väldigt fina känslor han ser alltid det goda i folk och även om en person har varit riktig elak mot honom så ser han ändå det goda i personen, han har lätt för sig att prata med folk umgås med folk och träffa nya personer
Hugos intressen är att fiska, mecka med bilar och cykla. Allt detta gör så att hugo kan slappna av och liksom bara vara för sig själv. Det hugo har som sitt största intresse är att hjälpa folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå så att alla ska få ha det roligt, jag kommer att hjälpa nya spelare att förstå sig på hur man rpar och hur man inte går ooc. När jag rpar försöker jag alltid hålla en seriös nivå eftersom det är det roligaste för alla, brukar ha som en regel att man ska försöka tänka som i verkligheten, är det liksom verkligt att gå helt oskadd efter en bilkrasch där man volta

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså det är att båda parterna ska ha ett roligt scenario och bra rp nivå, man ska varken spela för pengar eller makt vilket innebär att gör man en kidnappning så ska man inte så ska man ha en bra anledning varför och ett bra scenario så att de inte bara blir, jag kidnappar dig tar allt du har sen pang så dödar jag dig, det är en dålig rp nivå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, några av dom är till exmpel rdm (random deathmatch) Det är när du dödar någon av ingen anledning eller använder övervåld i små konflikter. En annan regel är metagaming det är att man anvnder sig av information som karaktären inte bör veta om som till exmpel om man tar info från ooc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har spelat på unive innan men har tagit en väldigt lång paus men nu vill jag tillbaka i det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror det inte finns något

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka