Accepterad Saltyanders | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saltyanders

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198930311717/

Ditt Hex-ID: steam:110000139d1ba25

Vad är din discord tagg? Svenne#8627

Vem var det som bannade dig? 5mainovve

Bild på banmeddelande: fsScreen_2019_05_20_20_31_08.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det berodde på att jag hamnade i slogsmål på allmänplats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte tillsjukhuset, precis när jag klev ut ur bilen så kommer en kille fram och slår mig. Jag springer efter för att kunna slå tillbaka (självförsvar) sedan blir det slagsmål mellan mig, min vän och den andra killen. Strax där efter kommer ett barn och vdmar alla oss tre och därefter blir jag slagen en gång till och dör och sedan blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag bara använde självförsvar i den situationen och jag var varken den som vdma oss alla tre eller den som starta slagsmålet. Men förstår även att staffen kan tyckt att de va lall eftersom det inträffa på sjukhusets parkering. Sedan hade jag kunnat använda snusförnuft och inte sprungit efter men det är så min karaktärs betande är.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare, det var för att jag och min vän var med i en krock och inte rpa. Jag har tagit mycket lärdom av det och nu rpar jag alltid i vilken situation det är eftersom jag märkt att spelet blir roligare då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stå emot och inte sprungit efter och slagit killen som slog mig. Eller så hade jag bara kunnat fråga vad han håller på med och tillkalla polis för misshandel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verklige gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess. Skicka pm för bild på banmedelandet kan ej bifoga bilden Svenne#8627

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka