Accepterad Saltyanders | Ban Överklagan [Bl0cket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saltyanders

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198930311717/

Ditt Hex-ID: steam:110000139d1ba25

Vad är din discord tagg? Zwok

Vem var det som bannade dig? Bl0cket

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Feb-1-2023-Clip-0001.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev på körd i låg hastighet. I min saab, eftersom att mitt spel lagar då och då pga mitt nätverk så är det svårt att köra. För mig så är inte de än jätte stor krock vilket gör att jag inte rpa, för att jag inte kände att jag blev påvärkad av det. Personen som körde in i mig kör också på fel sida vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att det inte var en så stor krock (powergaming) och personen som krocka i mig körde på fel sida vägen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger tidigare. En gång för powergaming vilket är på mitt ansvar, jag snodde en killes motorcykel och sen så respawna ja vid piren, och dt var inte okej insåg jag efter min ban. Igår blev jag banad för att jag råna en döende kille i sjukhuset vilket också var jätte fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att ha mer snusförnuft och tänka mig för innan jag gör något som kan få konsekvenser

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Kan tyvär inte ta en sc, kontakta pm för bilden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka