Saltis | Whitelist ansökning Jonathan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saltis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198370514050/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Sammpe #2871

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucifer Wagambi och är 23 år gammal. Han växte upp i somalia med sin mamma, pappa och sina 10 syskon. Men när han vart 8 år flyttade de till sverige och han fick påbörja ett nytt liv. Han hade en ganska jobbig uppväxt eftersom han hade så många bröder och systrar så han fick inte så mycket uppmärksamhet av sina föräldrar och därför började han
med kriminalitet. Det började med små saker så som att sno saker ur småbutiker och han åkte aldrig fast. Han fick något slags rus i kroppen så fort han lyckades sno något och det var där kriminaliteten
började för honom och det vart inte mildare. Det vart grovare och gick över till att han började stjäla dyrare saker och han åkte fast en gång. Då slutade han stjäla men kriminaliteten slutade inte.

Han började med person rån och började tjäna massa pengar på det så han gick över till drogförsäljning. Han sålde mycket och höll på med det ett bra tag innan han vart tagen av polisen. Han åkte in LVU
hem och fick flytta från sin familj i 15 års ålder och det tog hårt på honom. Han slutade med kriminaliteten och skaffade ett riktigt jobb på mc donalds. Han tyckte att han tjänade lite pengar jämfört med
droger men han ville inte vara kriminell. Nu 8 år senare har han bestämt sig för att flytta till Multistaden och han sitter i tullen och väntar på svar om han får komma in till staden eller inte. Fortsättning. Följer...

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle kunna bidra med många roliga och intressanta scenarion för alla spelare på servern. Allt från bankrån till fester och bara gött snack med folk. Även arbetskraft inom de yrkena som behöver de på servern då jag vet hur de flesta yrkena fungerar på grund av min erfarenhet. Om jag får säga det själv tycker väl jag att jag bara är en allmänt skön person och de kan man väl ändå inte få för många av på en server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom den här servern verkar väldigt bra och därför vill jag säkra en plats på den ifall att whitelist skulle aktiveras.

Hur hittade du Unive? Jag tittade igenom de svenska servrarna med flest spelare på och hittade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bara att jag och andra ska ha kul och en rolig stund när jag rollspelar. Sen även hjälpa till att bidra till en bättre server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka