Nekad Saltis | Chef-jobb ansökan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Saltis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas Bilfirma Chef

Vad heter du IRL? Samuel

Hur gammal är du? 16 år

Hur många timmar har du på Fivem? 1201 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Marja lisas bilfirma därför att jag har märkt de senaste dagarna som jag har jobbat där att det verkligen behövs en aktiv chef på jobbet. Just nu är jag och min kompis de ända personerna som jobbar där vilket gör att många får vänta på att köpa bilar då vi har skola för oss om dagarna. Om jag skulle bli Chef så skulle jag anställa fler personer vilket leder till att fler bilar säljs, mer pengar för vårat företag. Både kunden och vi som jobbar där blir nöjda då och alla slipper klaga på att marja lisas har stängt hela tiden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef tidigare på olika bilfirmor på andra serverar vilket ger mig den erfarenheten jag har inom det jobbet. Jag vet hur alla menyer fungerar för att göra olika saker, ja vet hur man tar en arbetsintervju, jag ger mina anställda den lönen de förtjänar beroende på hur hårt de jobbar. Jag vet även vilka jag ska anställa och vilka jag inte ska. Jag har lätt att uppfatta personer och förutspå om de skulle passa på det jobbet eller inte.

Berskiv din karaktär? Lucifer Wagambi växte upp i Somalia med sin mamma, pappa och sina 10 syskon. Hans pappa ägde en bilverkstad och Lucifer älskade att titta på när hans begåvade pappa mekade på bilar. Men när han vart 8 år flyttade de till Sverige och han fick påbörja ett nytt liv. Han hade en ganska jobbig uppväxt eftersom han hade så många bröder och systrar så han fick inte så mycket uppmärksamhet av sina föräldrar och därför började han med kriminalitet. Det började med små saker så som att sno saker ur småbutiker och han åkte aldrig fast. Han fick något slags rus i kroppen så fort han lyckades sno något och det var där kriminaliteten började för honom och det vart inte mildare. Det vart grövre och gick över till att han började stjäla dyrare saker och han åkte fast en gång. Då slutade han stjäla men kriminaliteten slutade inte.
Han började med person rån och började tjäna massa pengar på det så han gick över till drogförsäljning. Han sålde mycket och höll på med det ett bra tag innan han vart tagen av polisen. Han åkte in LVU hem och fick flytta från sin familj i 15 års ålder och det tog hårt på honom. Han slutade med kriminaliteten och skaffade ett riktigt jobb på mc donalds. Han tyckte att han tjänade lite pengar jämfört med droger men han ville inte vara kriminell.
Åtta år efter det bestämde han sig för att flytta till Multistaden för att påbörja ett nytt liv med nya möjligheter. Han lyckades utbilda sig till säljare och ansökte om ett jobb på Marja lisas bilfirma, och han fick det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne kanske runt 6 timmar om dagen på servern.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta spela på servern, det är inte världens undergång om jag inte skulle bli chef utan jag skulle fortsätta jobba som vanligt eller ansöka till något annat jobb. Men självklart hade det varit kul om man kunde bli chef, annars hade jag inte ansökt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka