Nekad Saltis | Chef-jobb ansökan [Arrekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saltis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🏘️Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Samuel

Vad heter du på discord? Sammpe#2871

Hur gammal är du? 18 (2004)

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat lite till och från på servern sedan sommaren 2020.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? In Character: Först och främst vill jag fokusera på att bygga upp vårt varumärke och marknadsföring för att öka kännedomen om företaget. Detta kommer att innefattch se till att vi använder den a att använda sociala medier för att nå ut till en större publik och öka engagemang från potentiella kunder. Jag tror också att det är viktigt att öka vår närvaro på lokala mässor och evenemang för att visa upp våra fastigheter och bygga relationer med potentiella köpare. Jag vill se över vår nuvarande verksamhet och se till att vi arbetar på ett effektivt sätt. Detta kan innefatta att göra förbättringar i vår kundservice, förenkla våra interna processer osenaste tekniken för att underlätta arbetet. Jag vill också fokusera på att utveckla starka relationer med våra kunder och hyresgäster. Detta kan innefatta att arbeta för att förbättra vår kundservice, se till att vi lyssnar på kundernas behov och önskemål och arbeta för att skapa en positiv upplevelse för dem. Jag tror också att det är viktigt att investera i vårt team och se till att de har de verktyg och resurser som behövs för att göra sitt jobb på bästa möjliga sätt. Detta kan inkludera att erbjuda utbildning och träning för att hjälpa dem att växa och utvecklas i sina roller. Sammanfattningsvis ser jag fram emot att ta itu med dessa utmaningar och möjligheter som chef för vårt fastighetsföretag. Jag vill också arbeta för att skapa en kultur av innovation och kreativitet inom vårt företag. Genom att uppmuntra idéer och nytt tänkande från vårt team och genom att skapa en miljö där det är ok att misslyckas ibland, kan vi skapa en organisation som är anpassningsbar och som kan anpassa sig till förändringar i marknaden. Jag tror att genom att arbeta tillsammans och ha en stark vision för företagets framtid kan vi uppnå stora saker och ta vårt företag till nya höjder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Under mina tidigare år inom yrket som fastighetsmäklare har jag samlat på mig en bred erfarenhet och en passion för att hjälpa kunder att hitta den perfekta fastigheten för sina behov och önskemål. Jag har arbetat med både köpare och säljare och har uppnått många framgångar genom att bygga starka relationer med mina kunder och arbeta hårt för att uppnå deras mål. Under min tid som fastighetsmäklare har jag också utvecklat starka förhandlingsfärdigheter och en förmåga att se potentialen i fastigheter och områden. Jag har också lärt mig att vara tålmodig och lyhörd för mina kunders behov och att alltid sätta deras intressen först. Jag har också erfarenhet av att hantera utmanande situationer och att hantera kunder med olika personligheter och preferenser. Jag har utvecklat en stark förmåga att kommunicera effektivt med kunder och kollegor, både muntligt och skriftligt, och jag tror att detta har hjälpt mig att bygga förtroendefulla relationer inom branschen. Genom att arbeta som fastighetsmäklare har jag också utvecklat en djup förståelse för fastighetsmarknaden och dess trender och förändringar. Jag har också lärt mig att vara flexibel och anpassningsbar till olika situationer och marknadssituationer.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar spela varje dag. Hur mycket är lite beroende på hur mycket skolarbete jag behöver göra men på vardagar brukar jag iallafall kunna spela minst 3 timmar om dagen. Helger betydligt mer och detsamma gäller lov. Jag tror att jag är aktiv nog för att kunna ta emot chefsrollen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka