Accepterad Saltgurkstaven | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saltgurkstaven

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Saltgurkstaven

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Al-Ahmedsson, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Komiker, desperat, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är att hans föräldrar var födda och uppvuxna på den Arabiska Halvön i staden Al-Hufuf, nord-ost om Riyadh. Båda av Ahmeds föräldrar var trevliga och snälla personer, men tyvärr blev det krig på den Arabiska halvön. Men som tur var så lyckades de fly från det hemska kriget och ta sig till ett land som hade fred. Efter några år så fick de deras första barn, Bohulla, 3 år efter Bohullas födelse så föddes Ahmed. Bohulla växte upp och flyttade till Myanmar. Ahmed flyttade till Sverige där han byggde upp en bra karriär. Ahmeds framtidsplaner är att han ska bli en stand-up komiker, Ahmed har sen hans födelse alltid varit intresserad av skämt. När han var tonåring så började han göra egna komiska skämt som han berättade för hans kompisar, som tyckte att hans var väldigt duktig och tyckte att han borde satsa på att jobba som stand-up komiker. Detta har sen dess varit Ahmeds dröm i livet. Ahmed har även tänkt på att följa sin farbrors spår, då han var med i militära styrkor, Ahmed gillade och såg upp till sin farbror. Men om inget av de här drömmarna skulle komma till liv så skulle Ahmed kunna tänka sig gå in i den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god stämning vilket kan ge RP på hög nivå, jag kan också bidra med att alla trivs och känner sig glada i min omgivning.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela som i verkligheten, vilket betyder att man ska låta också motparten vinna vilket förbättrar RPn

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Men det är för att jag tycker att det är roligare att spela på en RP om man spelar enligt reglerna, jag har inte heller spelat på så många Fivem servrar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, vilket betyder att man inte får använda ett fordon som vapen med insikt att skada någon. RDM, vilket betyder att man inte får döda någon utan anledning. Copbait, vilket innebär att man inte får bryta mot regler och lagar framför en polis för att försöka få polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det finns ingenting som jag vill lägga till om mig själv.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka