Accepterad SalladHakim23 | Medlem ansökning [Fille, Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SalladHakim23

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Sallad#0001

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Andersson. Han är 20 år gammal och hans dröm är att vara en polis.En dag när han var 13 år så skulle han till lilla affären och då kom det in 3 rånare, han såg hur dom rånade affären och sen sköt affärsägaren. Sen dess har han alltid velat vara en polis. Han har varit med om mycket sånt efter detta hände. Utöver detta så älskar Erik hundar han har 2 stycken. Erik har 1 bror och 1 syster. Hans bror blev än väldigt duktig fotbollsspelare. Hans syster har han inte lika bra koll på för hon blev bortadopterad när dom var 6 så han har ej kontakt med henne. Erik mål är att bli anställd som polis för att kunna hjälpa till i stan. Erik gillar inte att bara sitta still inne på ett kontor, han gillar när saker händer. Han vill alltså bara vara en person som hjälper till i stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra till att unive blir till en roligare och bättre rp server. Jag skulle också vilja bli medlem så att jag kan jobba ordentligt på servern. Jag vill bara se hur allt utspelar sig på denna server och vill att den ska utspela sig bra. Jag har kört ett litet tag och det verkar vara en riktigt bra server. Jag vill också kunna bidra till en bra rp nivå i servern och göra så att alla har de roligt i olika scenarion på servern. Jag vill bli medlem så att jag också kan förbättra min egna rp och kanske lära andra hur man rpar på ett bra sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och rolig rp. få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till folk sköter sig när de är i min scen. Jag har som sagt mycket erfarenheter i rp på andra servrar så jag kan en hel del om rp och förtår att det är viktigt med reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innäber att man ska göra så att båda två har det roligt och inte bara en.

Hur hittade du Unive? En vän skickade servern till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka