Nekad SalladHakim23 | Ansökan till Servervakt[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SalladHakim23

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad heter du på discord? sallad#0001

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15-23 Tisdag: 15-23 Onsdag: 15-23 Torsdag: 15-23 Fredag 15-02 Lördag 12-02 Söndag 12-02

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2022-10-18

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång för rasism de va min brorsa som jag blev bannad för ip ban sen fick jag unban och 1 gång fast de va falsk.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo en servervakt är som en staff fast en nivå under tillexempel den hjälper till att få bort alla lallare från servern så att de inte finns lallare de bannar och kickar folk så att de inte ska bli så rörigt med lallare/trollare. Om en servervakt ser att en person blir vdmad eller rdmad svbannar man de först och sen så frågar man en staff om de kan sqlbana han så att han inte hinner göra mer saker en bara en sak så att de underlättar för staffsen och gör det inte lika rörigt. en servervakt ska aldrig banna under scenario om någon råkar göra fel under scenariot allt de tar man alltid efter scenariot. En Servervakt håller koll efter servern typ som en liten hjälpare till staffteamet. om allt är som det ska, om rp är hög elr dålig, om det finns lallare i servern. Om det finns lallare så bannar de om för att de inte ska förstöra rp nivån. Vi ska också hålla koll så inte folk bugg abusar. En servervakt enligt mig är en person som rpar och samtidigt håller koll på serverns regler och spelare medans man själv rpar så inte direkt som en staff för en staff gör ju staff arbete i noclip. Jag kommer att vara mycket på piren då jag vet att de finns mycket lall där jag hade velat få bort alla lallare från servern. Alla servervakter är som helt vanliga roleplay spelare de e bara att de har perms till att kicka/banna folk i 30 min så att de inte ska bli någon lall på unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag borde bli servervakt för att jag har väldigt bra rp och jag vill att alla andra runt om kring mig ska ha lika roligt att rpa som mig! Det hade varit roligt att jag gör något annat i unive en att bara köra runder med en bil och kollar på folk som lallar de hade varit roligare om jag hade kunnat hjälpa till och få bort de lallarna så man slipper alla de lallarna och så att de blir bättre rp för alla runt om kring utan massa lallare. Jag vill hjälpa till på denna server så att de blir så mogen, seriös och bra rp på denna server då jag gillar unive jätte mycket och jag vill hjälpa till och göra den ännu bättre. Sen också för att underlätta för staffsen så de kan fokusera på andra saker istället för att hålla på att kolla på små saker som vi servervakter kan göra istället tillexempel kicka folk som lallar eller svbanna de för staffsen har hårdare arbete en det. jag kommer hålla servern fresh and clean ifrån lallare och moddare om någon moddar framför mig ska jag gå direkt till en staff.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En korrupt servervakt är en omogen person och kan inte hållas ansvarig för rollen han spelar, olika typer av korruption kan förekomma, några exempel är att använda toggleid i en scenarion för att få en fördel, att återuppstå efter döden i en scenarion eller något annat. Om du gör detta tror jag inte att du har något att göra på servern och drastiska åtgärder bör vidtas
Anmäl
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top