Accepterad Sallad2345646 | Medlem ansökning (Mudja)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sallad2345646

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? hagabarber

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Blad 18 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden för min karaktär har varit ljus. Han har alltid gjort det bra i skolan och han har haft föräldrar som tar han om en bra. På gymnasiet så gick han fordon eftersom att han vill bli bil mekaniker nu i unive. Han har också andra framtidsplaner och det är gärna att han vill skaffa mycket bilar eftersom han är intresserad utav bilar och varit de ända sen han var liten. Därför väljer då Liam att han ska bli bilmekaniker samt att han ska försöka få snygga bilar samt många vänner i staden,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo just jag kommer ju då att bidra med roliga scenarion som kommer att innehålla sunt förnuft, Bra rp, Inga regelbrytningar under rollspelandet. Jag bryr mig inte riktigt om jag förlorar ett scenario det viktigaste är ju att alla har kul och att man spelar och har kul. Man ska aldrig spela för att vinna i ett scenario. Tänker aldrig i mitt liv spela för makt och pengar på unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel om jag blir kriminell på unive i framtiden så ska jag aldrig spela för att vinna scenariot såklart är det ju kul om man vinner scenariot fast man ska ej börja bli ledsen om man förlorar i ett scenario. Alla ska ha roligt till och med jag och han ja möter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har blivit bannad och jag förstår mitt fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm: random death match det betyder att man dödar/slår någon utan anledning. Vdm: Man använder sitt fordon som ett vapen. Fearrp: Man ska rpa sig rädd i vissa scenarion och man ska värna om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka