Nekad Sallad2345646 | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sallad2345646

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Ditt Hex-ID: 110000144f69f92

Vad är din discord tagg? Mr.Sallad#9888

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: comdwt Anledning: rasism Placerad av: LUDDE ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag erkannar jag kala en kile n orDat för att jag blev jette arg min kommpis sa att jag inte skuullle få bann så jag gjjorde deeet okh den fick jag ban verkligen förlåt det ska altrig hända igen jag ska ta mitt rp till 100% ny nivå jag ska aldrig mer lalla jag ångrar det så himla mycket det kommer aldrig att hända igen jag lovar er ska aldrig gora något sånt igen jag lalla runder och nu vill jag ta unive till en ny server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja en kile slog mig och då slankde deet barra utt n ordet och jag ångrar det så mycket för jag vet hur det känns själv att bli kallad det. Jag kommer aldrig att göra det igen det kan jag lova er jag komer att rpa till 110% seriöst och det kommer så klart aldrig hända igen jag erkänner allt fel jag gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nep det var inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte säga n ordet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Att på något sätt diskriminera folk pga deras hudfärg, kön eller tro är helt oacceptabelt. Inte bara på unive utan överallt. Du förtjänar perma bannen fullt ut och jag kommer inte godkänna din överklagan. I framtiden kanske du bör tänka på hur du uttrycker dig då det kan få stora konsekvenser för andra i din omgivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka