Accepterad Sallad | Medlem ansökning [Saabpro93]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
251
Reaction score
59
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? sallad_

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Larsoon, han har varit med om mycket i denna stad, han var polis och gick sedan vidare till gäng kriminalitet. Han hade en rätt så dålig uppväxt där pappa drack och morsan var nästan aldrig hemma. Han blev då uppfostrad av sina kompisar. Hans kompisar var inte dom bästa och fick han in till kriminalitet vid ung ålder. Han är även väldigt intresserad i bilar eftersom det var det han höll på med när han flyttade hemifrån. Han är 21 år gammal och har ett rätt så starkt hat mot staten. Han var född här i Sverige, både hans mamma och pappa är svenskar. Han är rätt så vänlig men om han har en anledning att hata dig då gör han det som behövs. Han jobbade även som mekaniker en kort stund under sitt liv eftersom han älskade att mecka med bilar med det kändes inte like kul som det brukade. En av hans hobby intressen är Racing, det började med att han åkte i organiserade race men efter att han gick med i ett gäng började han gå med i olagliga race. Han gjorde det för han kände att det var mycket mer spännande och roligt när man kände att vad som helst kunde hända när som helst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra men en hög nivå på min RP där jag kommer fortsätta sträva för att utveckla den. Jag kommer även bidra med rolig och kreativa scenarion där alla har en chans att vinna. Jag kommer även ha en extremt bra social RP och sträva för att göra dom flesta scenariorna så social som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ge alla spelara en chans att vinna scenariot och inte bara spelar för att vinna själv, som kallas powergaming.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på dom flesta svenska FiveM servrarna och ett par amerikanska. Jag har även spelat på unive då jag började 2022. Sen har jag RPat på massa andra spel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka