Accepterad Sallad | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
251
Reaction score
59
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Berg

Vad heter du på discord? Sallad#2155

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Tisdagar: Runt 16:00 - 22:00
Onsdagar: Runt 16:00 - 22:00
Torsdagar: Runt 16:00 - 22:00
Fredagar: Runt 16:00 - 00:10
Lördagar: Runt 8:30 - 00:10
Söndagar: Runt 8:30 - 22:30

Detta kanske inte kommer stämma eftersom jag inte kan mitt nya schema än.
Sen kan detta schema vara annorlunda under lov och ibland åker jag ut till landstället på helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Började den 7 Februari 2022.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/962764021910626344/995948241852043304/unknown.png Och om ni tänker neka mig för bannsen så får ni gärna kontakta mig i DM's eftersom två av dom var felaktig och jag blev unbannad.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är någon som ska hjälpa staffsens med att hålla ordning på servern genom att svbanna och kicka folk som inte kan bete sig. Som ska även lätta på trycket för alla staffs eftersom dom har så himla mycket och göra. En servervakt är även någon som ska visa högkvalitativ RP så andra kan lära sig av den. En SV ska även bete sig och inte bryta mot en massa regler eftersom dom har lite extra ansvar och se till så att RP'n är bra.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som servervakt för jag har vara sv innan men sen så kan jag också skriva utförliga bans som förklarar för regelbrytaren vad han gjorde fel. Jag är även mogen nog att kunna erkänna att jag inte har ett klipp eller att jag har bannat dom för en felaktig anledning. (Vilket inte har hänt än.) Jag har även ett bra tålamod så jag kan sitta med den som blev bannad och förklara vidare hur dom kan förbättra sig. Och så beter jag mig och är väldigt trevlig och välbemötande. Jag kommer även lära ut nya spelare reglerna på servern och hur dom funkar. Jag kommer också visa upp hur man ska RP'a så jag kan bidra med att servern håller en bra RP nivå.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt ska vara välbemötande och trevlig. Den ska kunna skriva välutvecklade bans så den som blev bannad kan ta sig lärdom av den. Den ska även banna vemsomhelst även om det är ens bästa kompis, så länge den har brutit mot någon regel. Dessutom så ska man inte mäta hur bra man är i banantal eftersom vårat mål är att ha så få bans som möjligt för det skulle betyda att mindre människor bryter mot regler. Den ska även vara som en förebild för andra spelare med dens högkvalitativa RP för om en servervakt har dålig RP kommer nya spelare tro att det är så man ska RP'a och då blir deras RP dålig. En bra servervakt ska även kunna hålla ett öga på sin omgivning för att se ifall någon bryter mot reglerna.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt SV abuse kan vara t.ex att man revivear sigsjälv om man har dött eller har låg hunger. Det kan även vara när du sätter på toggleid under en skottlossning så du kan se vart dom är igenom väggar för att vinna scenariot. Korruption kan vara när man inte banna sina kompisar även fast dom bryter mot ett flertal regler. Korruption kan även vara att man tar items ig för att man ska be en sv ansvarig och unbanna dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka