Nekad Sallad | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
251
Reaction score
59
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? sallad_

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till Medlemskaps Ansvarig för att jag vill hjälpa till och få in duktiga och kompetenta RPare hit till Unive. Jag tycker även om och hjälpa till på denna server så då känner jag att detta jobb är perfekt. Jag har även varit Staff/Mod innan och som helper gjorde jag lite MA arbete då och då och tyckte att det var extremt kul. Sen tycker jag även att det är kul och prata så jag känner att det område kommer passa mig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag kommer vara extremt aktiv och verkligen sträva för att få in dom bästa utav av dom bästa spelarna hit på Unive. Jag är också rätt så trevlig om jag får säga det själv och en riktig bra kunskap inom RP och serverns regler. Jag har ju även erfarenhet som "MA" eftersom jag höll på med lite MA arbete då och då när jag inte hade något och göra som helper.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk med en extremt trevlig ton och vara överlag trevlig. Man ska även vara väldigt uppmuntrande eftersom dom flesta personerna blir rätt så nervösa när dom tar sin medlemskaps intervju. Desto trevligare man är desto säkrare känner dom sig. Sen tycker jag att man ska vara väldigt artig eftersom man troligtvis kommer vara en av dom första personerna som den spelarna pratar med på Unive så man blir deras första intryck på Unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att det ska vara en roll som kompetenta personer med en sträva för att skapa roliga och kreativa scenarion ska bära. När man bär rollen har man ett ansvar, det är medlemmarna som skapar alla scenariorna och är därför unives ansikte utåt. Men det ska inte vara någon exklusiv roll, alla som har strävan att följa reglerna och lära sig att RPa förtjänar och ha rollen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna följa Unives regler och representera serverna på ett bra sätt. Dom ska vara mogna och inte vara en aktiv spelare på andra svenska FiveM servrar. Dom ska sträva för att ha en högkvalitativ och kreativ RP och dom ska ha respekt för dom andra medlemmarna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvaret att låta trevliga och kompetenta RPare få Medlem rollen. Jag har ansvaret att stärka vårat community genom att ta in medlemmar som inte bryter mot våra regler utan kämpar för att göra dethär ett så bra community som möjligt. Så för att sammanfatta det, mitt ansvar som MA är att se till så rätt personer får medlem till denna server och stärka vårat community så mycket som möjligt.

Hur ser din aktivitetet ut? Runt 16:00-Så länge jag orkar. Tisdag: Runt 16:00-Så länge jag orkar. Onsdag: Runt 16:00-Så länge jag orkar. Torsdagar: Runt 16:00-Så länge jag orkar. Fredagar: Runt 16:00-Så länge jag orkar. Helger/Lov: Lördag: 10:30-Så länge jag orkar. Söndag: 10:30-Så länge jag orkar. Dessa kan variera eftersom jag åker till mitt landställe på helger och då tar jag inte med mig min PC. Har även träningar under veckan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka