Accepterad Salim shady | Ban överklagan [Johan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WeeD LangareN

Icke Medlem
Meddelanden
608
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198440840023/

Ditt Hex-ID: 11000011ca4fb57

Vad är din discord tagg? xslimx#5693

Vem var det som bannade dig? denstora

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming + sunt förnuft + FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De trodde att jag försökte rymma men det blev missförstånd för att jag trodde dom menade att jag skulle hoppa ner från bryggan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av tre personer sen han sa i bilen att han ska kasta mig från bryggan så jag trodde att jag skulle hoppa från bryggan så dom tog avstånd och man kunde inte höra någon av de eftersom dom tryckte på muskel Z så man inte kan höra dom. När dom tog avstånd så trodde jag att dom menade att jag skulle hoppa ner och det gjorde jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara ärlig så blev det en missförstånd situation eftersom jag trodde dom menade att jag skulle hoppa ner och dom hade inte heller på "shouting" så man kunde inte höra dom. Jag ber om ursäkt ifall jag förstörde scenarion.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig ban han banna en fel kille

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat koncentrerat bättre i spelet men igen så ber jag om ursäkt ifall jag förstörde hela scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Koncentrera bättre om vad dom säger

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka