Nekad Salim shady | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WeeD LangareN

Icke Medlem
Meddelanden
608
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198440840023/

Ditt Hex-ID: 11000011ca4fb57

Vad är din discord tagg? xslimx#5693

Vem var det som bannade dig? Antskon

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fFör att staffs trodde att jag ville förstöra för folk genom att VDM:a de med mening men det var ej så där det gick till.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle träffa en vän så jag svängde in mot vägen förbi marja-lisa när plötsligt min gamla bmw tappade kontroll och råkade köra på en person som var i kon utanför marja-lisa. Jag sa förlåt till han och han sa det är lugnt sedan skulle jag köra iväg när plötsligt jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite båda och eftersom staffen trodde att jag körde in i han med mening när jag inte gjorde det. Sen det jag också kunde ha gjort är att ta svängen lite saktare än vad jag gjorde för då hade inte bilen tappat lika mycket kontroll. sen jag förstör också att från staffsens synvinkel såg det ut som om jag försökte köra över han med mening men som sagt det var ej med mening.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var på väg till klädaffären för att byta från standardkläderna till andra men staffsen trodde inte det och bannade mig i 30 min.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att tagit svängen i minde hastighet än vad jag gjorde och kört mer försiktigt med den bilen eftersom jag vet att den lätt tappar kontroll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att köra försiktigare med just den bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka