Salim shady | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WeeD LangareN

Icke Medlem
Meddelanden
608
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Shady

Vad heter du på discord? Shady#6752

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 16-22.30
tis 15.30-23
ons 14-23
torsdag 15.30-23
fre 15-03
lör 12.30-04
sön 12,30-22.30

Berätta om dig själv Jag är en kille på snart 16 år o heter Shady och bor i Ängelholm. jag älskar att spela och jag är alltid aktiv på multistaden sedan 3 månader tillbaka. jag går i skolan och börjar snart 9:an, jag gillar o hjälpa till o kan ta kritik. Som intressen e de mest teknik o gym annars vet jag inte mycket mer o säga. har även mycket fritid som jag bara bruakr sitta o titta discorden och forumet endast för jag tycker det är kul , med all död tid hade jag gärna velat hjälpa till lite mer på multistaden

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle först o främst blivit glad, men jag hade självklart skött mitt jobb, vara aktiv i support o allt, håll koll mycket och se till så ingen bryter regler o förstör folks scenarion. hade gått på de flesta report som jag kan, hade gjort allt jag fick tid med och hjälpt servern så mycket jag kan, jag skulle hållt koll mycket på hemsidan och kollat report och annat ofta, hade självkalrt också spelat lite själv också. Jag skulle börja omprioritera mitt spelande och börja spela på ett sätt som gynnar servern på längden. Jag skulle göra mitt bästa för att få personerna i Multistaden ha en bra stund när de spelar. Samt så kommer jag att hålla koll på scenarion så det går rätt till via att /noclip eller /spec. På exempel ett bankrån så kommer jag att hålla koll så att allting sköts enligt reglerna inne på banken men samt på utsidan men såklart kan jag inte vara på två ställen samtidigt så det är ju tur att det finns fler supports/staffs.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support på multistaden är det att jag vill göra Multistaden till en ännu bättre community. Jag började spela på mutlistaden för ca 1-2 månader sen och har verkligen fastnat för den. Har nog aldrig spelar så här mycket som jag har gjort under de senaste 2 månaderna. Jag vill hjälpa till i communityn och alltid vara redo att vara till hjälp. En annan sak som får mig att vilja bli support är det att nu när Philip har ändrat på drog stället i servern så finns det en större mängd individer som åker till tex. Meth vilket leder till mer scenario som händer. Detta resulterar i att det krävs mer support/staffs som kan hålla koll och hjälpa till i communityn.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Känner att jag bidra med min hjälp till denna servern att förbättra den och hjälpa människor på servern. Så att de får den hjälp dem tycker de behöver. Tänker även se till alla regler följs inom discorden och FiveM servern följs strikt! Jag skulle även ge spelare en chans att förbättra rp:en. Är inte en person som är partisk. Ifall det är ett support ärende så kommer jag först och främst lyssna på båda sidorna. Är inte en person som gillar att ta ett beslut själv, jag gillar och lyssna på vad andra tycker vilket gör det lättare och bättre för alla. Jag hade även hjälpt andra staffs ifall dom inte kan ta beslut. Sen så kommer jag hade reglerna uppe hela tiden för ifall jag glömmer nån regel.

Har du några tidigare erfarenheter? Ha raldrig varit support eller SV innan men kan rätt så mycket om kommando och har varit med i mycket support ärende så kan rätt så mycket om hur det går till. Har även vänner som är supports så jag kan några kommandos.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlunban
/sqlbanhistory
/sqlbanoffline
/sqlsearch
/tpm
/spec
/noclip
/freeze
/giveweapon
/giveitem
/bring
/setjob
/givejobb
/togglename
/toggleid
/kick
/sqlban
/reive (id)
/svban
/dv

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, ifall jag gillar det och vill verkligen göra det så kommer jag lära mig under en kort tid.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ja spelar bara på Unive och har gjort det i 3 månader nu

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej men tack på förhand

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka