Nekad Salemparken k | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Salemparken k

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199116233431/

Vad är ditt namn i verkligheten? Haidar

Vad är ditt discord namn? ABOWJAOO#6309

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Salemparken , 22. Salemparken är född och uppväxt i Göteborg, rötterna är från irak. Bor tillsammans med pappa och mamma. Pappan var fängslad livstid därför är barndomen tuff för Salemparken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Spelat fivem riktigt länge då jag har också spelat andra rp servrar. Hittade unive då jag träffade på nya vänner och blev intresserad av att bli medlem hos er så jag kan söka jobb, bli en av er. Jag tycker att jag kommer vara en glädjespridare och vara en bra rp till unive med respekt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har alltid haft intressen av att spela svenskt rp server då jag hittade min main server unive som jag gillar jätte mycket då jag träffade nya vänner samt det är en bra community.

Hur hittade du Unive? Hittade servern bland mina vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målen just nu står på medlemskap just nu så jag kan söka jobb hos Mekonomen eller Autoexperten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att tillbringa en bra rp, postivit samt hänga med mina vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka