Accepterad sako32 | Medlem ansökning [!Sp0ky_"]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sako32

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? kagoz2/Kagoz

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Karlsson han är 34 år gammal och bor i stockholm. Han har 3 syskon och mamma och pappa men hans föräldrar hållde på med droger och kriminellt fast de sa inget till barnen dom smyg kriminella fast sen fick vi reda på de. Martin hade de lite svårt i skolan men han hade mycket vänner sen gick han ut i 6 och börja i en ny skola då blev han mobbad av 3 killar och han hade inga vänner och vad ledsen varje dag när han kom hem sen börja han i gymnasium och skaffa många vänner sen sluta han skolan och sen var han ute med kompisar då kom de fram massor av personer och snacka med de och erbjöd de springis i deras nätvärk Martins kompisar tacka nej fast Martin tackade ja. Han var springis åt Vårby Nätverket han gjorde droger och samla vapen till deras gäng sen en dag blev han medlem i vårby när han var 29 då gjorde han massor kriminellt och sen en dag fick han reda på att hans föräldrar hade dött i en skottlosning i rinkeby han blev jätte ledsen han hade inget kontakt med hans syskon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och social rp nivå, samt kommer jag skapa roliga scenarion för båda partnerna så båda har roligt, samt hade Martin bli kriminell och gå med i nåt gäng. Jag har mycket erfarenheter inom rp jag har snart rp i 1,5 år har spelat på jätte många servers och jag kan alla grundregler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda motpartnerna ska ha roligt i scenarion alltså du ska inte ba ha kul utom båda ska de roligt och man ska inte bara gå för vinst man ska låta också dem andra vina inte bara du.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler fearp: innebär att du måste värna om ditt liv t.ex om någon riktar vapen så går du inte och bara slår ner den utan att du ska värna om ditt liv och vara rädd. suntförnuft: jag tycker att det är den viktigaste regeln och mycket hänger på den regeln men det innebär att du ska tänka logiskt skulle du t.ex slå ner någon på en allmän plats.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat i 2 år och har jätte mycket erfarenheter inom rp samt har jaag ägt servers som har gått bra och jag kan alla grundregler, och vet hur man ska rpa bra och så alla har det roligt i scenarion. Jag har varit krim samt polis på olika servers och jag har varit krim tidigare på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på.

Vidare till muntlig, du har 45 timmar på dig att ta din intervju! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka