Nekad sako32 | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sako32

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? haren772

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2009

Berätta om din karaktär. Abdi Larsson var en ung kille som växte upp i en svår och utmanande miljö. Han bodde i en trång förort präglad av fattigdom och hög brottslighet. Hans familj hade knappa resurser och kämpade för att möta de grundläggande behoven i vardagen. Trots sina svårigheter hade Abdi alltid en stark vilja att förändra sin situation och skapa en bättre framtid för sig själv.
Under sin uppväxt stod Abdi inför många hinder. Han mötte fördomar och diskriminering på grund av sin etniska bakgrund, vilket gjorde att han kände sig osäker och undervärderad. Dessutom var det omgivande samhället påverkat av kriminalitet och drogmissbruk, vilket frestade honom att ge vika för frestelserna och hamna i fel sällskap.
Trots alla utmaningar kämpade Abdi för att hålla sig på rätt väg. Han insåg att utbildning skulle kunna vara nyckeln till en bättre framtid och han lade stor vikt vid sina studier. Han sökte stöd från lärare och mentorer som kunde ge honom den vägledning och uppmuntran han behövde. Abdi började verkligen fokusera på sina studier och därefter blev han väldigt framgångs rik. Abdi är unik på sina sätt han vill gå polishögskolan för att glömma bort sitt gamla liv och ställa allt till rätta. Abdi väljer att bli polis för att han har levt i en svår miljö och vill kunna hjälpa unga så att dom inte går samma väg som Abdi. Med andra ord han vill stoppa kriminaliteten och vill göra skillnad i samhället. Abdi visste hur det var att bli behandlad dåligt och ha det svårt i skolan för mobbning osv. Därför ville han bli en polis en man man kan prata med när något har hänt en man som ska hjälpa samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och social rp nivå, samt kommer jag skapa roliga scenarion för båda partnerna så båda har roligt, samt hade Abdo bli kriminell och gå med i nåt gäng. Jag har mycket erfarenheter inom rp jag har snart rp i 2,5 år har spelat på jätte många servers och jag kan alla grundregler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda motpartnerna ska ha roligt i scenarion alltså du ska inte ba ha kul utom båda ska de roligt och man ska inte bara gå för vinst man ska låta också dem andra vina inte bara du.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderar unive!

Din medlemskap ansökan har nekats, tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka