Nekad sako32 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sako32

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/teenisen/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd

Vad är din discord tagg? Kagoz

Vem var det som bannade dig? heterjagelnour

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag c-loggade och kommer aldrig ske igen och det var jätte länge sedan och ångrar mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog av en grabb sen bärde han mig och dumpade mig sedan efter typ 10 min så skulle jag dra ut och då quitade jag och sen när jag kom hem så var minar roller borta och jag var bannad, fast detta var i typ oktober. och jag vet att jag gjorde fel kommer aldrig ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja eftersom att jag quitade och det kommer aldrig ske igen och ångrar mig jätte mycket och jag hoppas att jag kan få en ny chans, men jag förstår om jag inte får det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev tidigare bannad för vdm fast det var inte meningen, jag körde en snabb bil på en motorväg sen kommer det en kille och bara springer rätt ut och jag hinner inte bromsa och då råkar jag köra på honom och då blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att kanske inte quita utan att kanske respawna innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer aldrig ske igen och ångrar mig jätte mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det får ta den tiden som behövs!

@Philip320

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka