Accepterad Sako | Whitelist ansökning [MASKI]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sako

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kattpiss/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? SSxppy

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är runt 50 års åldern och jag är en man som har väldigt hett temperament om folk går mig på nerverna. Min karaktär älskar att snacka med människor och ser väldigt mycket fram emot att få ett riktigt jobb eftersom att jag är en ganska gammal man som behöver betala min brutala sprit konsumtion. På fritiden älskar jag att prata med alla ungdomar och mitt mål är att leda dem på bättre vägar så att dem inte slutar som jag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli Whitelistad eftersom att jag spelar väldigt mycket och har verkligen fastnat på detta spelet. jag kan alla regler och vill verkligen inte förstöra för någon annan. jag lever verkligen in i min roll och tycker det är sjukt kul att träffa alla andra människor och deras roliga roller.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag spelat på denna server ett par dagar nu så har jag lärt känna ganska många personer på denna servern och tycker att alla är väldigt roliga. Många lever in i sina roller och det är något som kan vara svårt att hitta, det är en stor server och det finns alltid folk att snacka med.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis började lira på denna server och sa till mig att det var en sjukt rolig server, så jag började spela och fastnade helt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att lära känna så många som möjligt och folk ska känna att när Sako kommer så är det bara skoj som gäller gott snack och man ska hitta på sjukt roliga saker med mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka