Accepterad Sako | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sako

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kattpiss/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ssxppy

Vad är din discord tagg? [SHZ] Sako#9873

Vem var det som bannade dig? Edvin0905 men på order av Network.

Hur lång tid var din ban? 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, troligen eftersom jag sköt en person men jag hade en anledning bakom det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod och sålde kokain, då ser vi en bil som spanar in oss. Denna bilen åker snabbt därifrån när vi märker att de spanar in oss. Vi följer efter denna bil och säger till dem att stanna, de stannar inte så vi kör lite in i bakhjulet på bilen så att den stannar sedan hoppar vi ut ur bilen och jag och två pers siktar med pistol på de två i bilen, då siktar en av personerna i bilen ut en smg så jag skjuter denna person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en felaktig ban, jag tror dock inte att staffs fick hela bilden av scenariot. Anledningen jag tror staffs bannade mig var eftersom jag sköt denna person. Problemet var att staffs troligen inte såg att denna person siktade en SMG på mig när jag och två polare siktar med pistol på dessa två personer i denna bil. Så när denna person tar upp en SMG när vi siktar tre pers med pistol så skjuter jag honom. Så jag gjorde inget fel i detta scenariot, den som gjorde något fel är person som inte följer FearRP eftersom vi siktar på honom och han drar fram en SMG.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En ban var felaktig och en var ooc 50/50 men jag har lärt mig det nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning eftersom det var en felaktig bann.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att jag inte gjorde något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka