Sako | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sako

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac.

Vad heter du på discord? [SHZ-VB] Sako#9873

Ange ditt födelsedatum 22 Augusti 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-15.00 till 23.00
Tis-15.00 till 23.00
Ons-16.00 till 00.00
Tor-16.00 till 00.00
Fre-13.00 till 06.00
Lör-12.00 till 06.00
Sön-12.00 till 00.00

Berätta om dig själv Tjena. Mitt namn är Isac och jag är 19 år gammal, kommer från Malmö och är en väldigt social person som älskar att ha trevligt och skoj med folk, jobbar just nu på Chlas Olssons men har fortfarande extremt mycket tid över till multistaden. Brinner verkligen för den här servern. jag har nu spelat på denna server i ungefär 2 månader och har helt fastnat p.g.a. av den höga RP nivån. jag har skaffat mig väldigt många polare på servern och tycker det är extremt roligt att vissa staffs tyckt att jag borde söka till suport just eftersom jag verkligen gillar servern och det hade bara varit ett mega plus om jag till och med skulle kunna delta och kunna va med på resan då multistaden växer. Själv har jag RP:at som kriminell ett bra tag på servern och är Vice Boss i ett gäng som heter shottaz och under denna tid så har jag verkligen förstått kraven på denna server och anpassat mig väldigt bra och kan verkligen vad som är rätt och fel när det gäller RP:n på denna server.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle verkligen försöka dag in och dag ut att försöka reda ut problem som spelarna på servern har och no clipa runt i multistaden för att se till så att allt är som det ska och att alla RP:ar på en hög nivå och ta till åtgärder om det skulle vara så att personer håller på och lallar runt och inte gör det de ska göra. jag vill såklart hjälpa de som sätter sig i Support och har frågor. jag är en väldigt social person och älskar att bemöta människor på ett trevligt sätt precis så som jag har blivit bemött av andra staffs här på multistaden. Kriminell RP:n är en extremt viktig del av RP:n och den delen av RP:n är väldigt svår men jag skulle säga att jag har väldigt bra koll på vad man får och inte får göra. Jag har som sagt varit kriminell ett bra tag nu och ibland kan det vara väldigt mycket skjutningar och jag skulle varit väldigt glad om jag kunde kolla till läget där lite extra så att folk sköter en hög RP nivå. Jag skulle dessutom vara helt o partisk och man hamnar väldigt ofta i situationer där det kan vara två olika grupper som argumenterar mot varandra och i en sådan situation ska det absolut inte spela någon roll om man känner några eller är vän med någon i respektive sida. Jag som Support kommer att göra det jag känner är rätt, spelar ingen roll vem det är.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden i ungefär 2 månader och lärt mig mycket.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Eftersom jag har spelat på servern ett tag nu och älskar denna servern väldigt mycket. Jag känner att jag hör hemma här. Vill vara med om det som händer nu, när jag kom in på servern var det en gräns på 128 spelare och Multistaden har bara exploderat. Nu är det en gräns på hela 300 spelare vilket jag tycker är helt fantastiskt. jag vill verkligen vara med om explosionen som händer just nu och hade tyckt det var extremt roligt om jag kunde hjälpa till och underlätta för staffs. Jag kan tänka mig att det är väldigt krävande nu med tanke på den höga nivån som hålls på multistaden och hur mycket servern växer. jag vill kunna hjälpa andra människor och göra så att de får en trevlig upplevelse. Mitt mål är att spelare ska vara nöjda med vad jag gör och känna att jag är rättvis men en sträng staff. jag kommer väldigt bra överens med många staffs på servern och hade tyckt det var sjukt kul att samarbeta med dem och göra servern bättre tillsammans med ett bra samarbete mällan staffsen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna bidra med ett gott skratt och jag tror verkligen att jag kommer kunna underlätta för staffs. Jag vet hur Philip och andra staffs på servern jobbar för att hålla den nivån multistaden har och efter allt nöje och skratt jag haft så vill jag kunna underlätta för staffsen också. Jag skulle med det sagt lägga stort fokus på att banna de som inte hör till servern och inte e här för att RP:a på en hög nivå. Jag skulle verkligen försöka hjälpa personer som har frågor i Discord eftersom jag är extremt aktiv där. Support ärenden är något jag också skulle vilja hjälpa till med väldigt mycket eftersom jag är en väldigt social person och älskar att prata med människor. Servern växer hela tiden och det kommer bara bli mer och mer personer som kommer att sätta sig i Support för att ställa frågor och jag vill verkligen vara en som kan vara med och hjälpa till där. Jag kommer att lyssna väldigt mycket på högt uppsatta staffs och om de tycker det är problem inom vissa kategorier inom RP:n så skulle jag direkt vara på det ärendet för att göra servern bättre och underlätta för staffsen. Jag är väldigt engagerad i servern och kommer bara jobba för att göra den bättre hela tiden.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit servervakt ett tag nu men känner att jag vill utvecklas mer , jag har varit staff på andra servar men de har inte haft nivån som denna server alls. Jag vill verkligen lära mig många nya saker inom staff ärenden vill bara bli bättre och bättre. Jag har lärt mig ganska mycket av olika staffs på denna servern och det hade varit väldigt roligt om jag kunde lära mig mer.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kommandon jag har koll på .
/Kick
/noclip
/goto
/freeze
/bring
/spec
DV
/kick

Sen finns det såklart väldigt mycket jag kan lära mig och det är såklart mitt mål om jag skulle bli Support.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag vill alltid lära mig mer och denna servern har nåt en extremt hör standard när det gäller svenska RP servrar, så om det är några man ska ta och lyssna på så är det staffsen på denna server. Jag skulle verkligen säga att jag är bra på att ta kritik eftersom jag skulle inte säga att massa possitiv feedback ger så mycket. Så med det sagt så kommer jag ta kritik och vill väldigt Järna veta om jag har gjort fel för att förbättra min staff förmåga så mycket som möjligt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar verkligen inte på någon annan server, älskar verkligen denna server och den har blivit en stor del av min vardag.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hade varit extremt kul att bli en del av staff teamet och hjälpa till och underlätta för er staffs efter allt ni gett mig mvh Isac.

Senast ändrad:
+Rep Älskar dig Sako min fina lilla clas olsson pojk förtjänar verkligen support <3
grym spelare väldigt genuin person samt väldigt lugn och hade passat perfekt till support eftersom han är så lugn och gosig!

+rep riktigt bra på att rpa allmänt skön som person och förtjänar verkligen support

+rep söt kille på 19år utan körkort vilket leder till att han spelar mycket.

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka