Accepterad Sako | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sako

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Hedman

Ange ditt födelsedatum 22 Augusti 2001

Vad heter du på discord? [SHZ-VB] Sako#9873

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-15.00 till 23.00
Tis-15.00 till 23.00
Ons-16.00 till 00.00
Tor-16.00 till 00.00
Fre-13.00 till 06.00
Lör-12.00 till 06.00
Sön-12.00 till 00.00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på servern i ungefär 1 månad och 2 veckor.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle föregå med gott exempel eftersom jag har RP:at länge. Jag skulle se till att lallare som finns på serven blev kickade. En sak jag verkligen gillar att göra är att ta mycket tid på folk som gör små fel och t.ex. skriva till de i discord och förklara vad de gjorde rätt och fel. Jag är själv kriminell på denna servern och vill verkligen utveckla kriminella scenarion och bidra så mycket som möjligt med tips och annat.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Multistaden är en väldigt bra server som bara växer och växer och det är någonting jag vill bidra till och utveckla servern ännu mer. Eftersom Multistaden är så pass stor och den bara växer mer och mer så är det väldigt viktigt med servervaktet som vet vad som är rätt och fel och som kan underlätta för de staffs och högre uppsatta på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med mycket eftersom jag vet hur man RP:ar och vet vad som är rätt och fel. Så om jag ser spelare på servern göra fel så kan jag underlätta för Staffan genom att kicka spelare som lallar eller gör annat som är fel. Jag Själv förstår att det kan vara väldigt jobbigt att vara högt uppsatt på en server och hela tiden behöva hålla koll på alla som gör fel. Därför vill jag underlätta som servervakt och göra det lättare för de som redan har det jobbigt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli server vakt eftersom jag har spelat på denna servern ett tag och vill verkligen vara med på resan då servern utvecklas och blir större. Dessutom så älskar jag att hjälpa spelare på servern och vill att alla på servern ska få en så bra upplevelse som möjligt. Jag vet vad som är rätt och fel och vill utveckla servern eftersom jag själv spelar på den. Jag är dessutom inne på servern väldigt ofta.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli server vakt eftersom jag vill se denna server utvecklas och bli bättre och jag tror att jag kan bidra med att framförallt hjälpa staffs. Och eftersom jag själv är med och RP:ar som kriminell och är vice boss för ett gäng så kan det vara bra att föregå med gott exempel och visa andra kriminella hur man RP:ar på en hög nivå.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte varit staff på någon annan server men men vet hur det går till. Vill verkligen utvecklas och lära mig mer så att jag kan bidra till servern på ett positivt sätt.

Är du whitelistad på serven? Jag är whitlistad på servern och kriminell och har varit det ett bra tag nu.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 2 gånger ena gången var 50-50 ooc och den andra var felaktig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte, multistaden är den enda servern jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka