saknad | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

saknad

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198440786203/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf Randström

Vad är ditt discord namn? sägwallah#5226

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är cirka 24 år gammal och älskar bilar och att laga och fixa bilar som andra tror gjort sitt men han visar dem åt andra hållet att alla bilar gamla eller nya är fina på sitt sätt. Och han vill mest fick hålla på med sitt intresse på heltid med sitt jobb och laga och tvätta andras bilar.
Han älskar även att gymma och lyfta skrot på sin fritid för att han ska bli biff och det ska se snyggt ut till hans spraytan.
Han är en väldigt snäll och omtänksam person och är alltid snäll mot alla men om någon har dålig attityd kan han rysa till riktigt rejält men han lugnar ner sig fort och men han är inte aggresiv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli medlem på unive så att jag kan få förmonerna och fördelarna till att tex skaffa bättre jobb och ha lite mer frihet och tillit i staden. Får jag medlemskap kommer det påverka mig positivt och göra min rp bättre och roligare och så kan jag utvecklas själv som rpare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av just unive eftersom jag tycker att det finns mycket att göra på server, men det finns även roliga personer på servern. Och det uppskattar jag. Jag tycker även om att ni har så många olika scripts och och inredningar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom ett par vänner som har spelat på unive ett bra tag, och sedan dess har jag bara spelat på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att jag ska kunna agera rätt, bete mig rätt, och kunna säga de rätta orden i just det scenariot och att jag ska kunna anpassa mig till just de rätta scenarionen som jag hoppas att jag kommer få när jag spelar på just unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål med unive är att jag ska spela så länge jag bara kan på servern och att jag ska ha kul om jag spelar både ensam och när jag spelar med kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
 
Tillbaka
Top