Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121940270/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sakarias
Vad är ditt discord namn? Sakenboi_#9999
Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär den heter Emil Andersson. Han har varit med om en ganska trevligt område inge droger eller vapen bara en helt bra värd. Han gillar hamburgare. Men när han flyttad till Avial så vart han kinapad. Dem körde mig till en bro och sa ge hit alla dina pengar annars sjuter vi dig. Dem kanske var 3-4 stycken. Jag jag hade 3000 kr på mig. Dem fick alla sen körde dem mig till torget och släppte av mig. Sen gick jag hem. Jag trivdes inte i den staden. Så jag ville flytta till Unive Roleplay.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill testa på något nytt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Stremers kör på servern det är typ det och vill testa unive.
Hur hittade du Unive? Min vänner kör på den så.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka rp så mycket så möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället
Vad är ditt namn i verkligheten? Sakarias
Vad är ditt discord namn? Sakenboi_#9999
Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär den heter Emil Andersson. Han har varit med om en ganska trevligt område inge droger eller vapen bara en helt bra värd. Han gillar hamburgare. Men när han flyttad till Avial så vart han kinapad. Dem körde mig till en bro och sa ge hit alla dina pengar annars sjuter vi dig. Dem kanske var 3-4 stycken. Jag jag hade 3000 kr på mig. Dem fick alla sen körde dem mig till torget och släppte av mig. Sen gick jag hem. Jag trivdes inte i den staden. Så jag ville flytta till Unive Roleplay.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill testa på något nytt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Stremers kör på servern det är typ det och vill testa unive.
Hur hittade du Unive? Min vänner kör på den så.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka rp så mycket så möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället