Accepterad Sakarias77 | Medlem ansökning [Bogha1]

• Trådskapare Trådskapare Sakarias77
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

S

Sakarias77

Gäst
Vad är din steam profil länk? Kan skicka imorgon

Vad är ditt namn i verkligheten? Sakarias Lövgren

Vad är ditt discord namn? SAKARIAS#9368

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Han heter Pontus Svensson, är 25 år gammal(96). Han har haft en bra barndom där han gick ut skolan med bra betyg, många vänner och levde som en normal tonåring, efter han gått gymnasiet så ville han börja jobba, han började jobba på en restaurang när han var 23 år och jobbade där tills han var 25, så nu vill han har ett nytt jobb med bättre betalt, han vill antingen jobba som mekonomen eller räddningstjänsten. Som sagt så har Pontus haft en bra barndom där han har haft båda föräldrarna vid liv som har uppfostrat honom rätt, Pontus hade en bror som dog när Pontus var 19 år gammal och hans bror var då 17, han dog i en bilolycka. Men om man inte räknar med det så har han haft en bra barndom där hans föräldrar alltid har varit sams och än idag är de ett par. Pontus är en trevlig kille som är omtänksam, snäll,
.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för jag är bra på att RP:a lallar inte, följer alla regler. Vill ha social och rolig rp, är mogen i mitt RP:ande. Vill att alla ska ha det roligt när de spelar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelar här innan, då jag inte hade Wl eller något, det verkar som en bra server som inte har så jätte många lallare, tycker att ni i staff teamet gör det bra och är mogna. Jag och några kompisar ska börja spela på servern igen, där vi kommer försöka jobba på något lagligt jobb som T ex räddningstjänsten eller mekonomen. Kanske i framtiden att jag söker kriminell eller något. Jag tycker det är för mycket kriminalitet på alla servrar och det verkar som om det är lite 50/50 på denna server och tycker det är kul.

Hur hittade du Unive? Jag och några kompisar spelade på servern innan, då vi inte va WL, vi tyckte att servern var bra och det var seriös och social RP på servern vilket jag vill att det ska vara. Nu vill vi komma tillbaka till servern igen. Har även kollat lite på youtube och Twitch när folk spelar på servern och då de flesta gångerna har jag sett bra RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att alla ska ha kul, att det ska vara social RP, seriös RP, hitta kompisar Ingame att prata med osv så det blir roligare och verkligare RP, ska också söka till något jobb på servern,

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att jag ska söka till något jobb och hjälpa människor så bra och snabbt jag kan, medans jag hjälper folket så ska jag vara social och trevlig så det blir verkligare RP. Vill göra mitt jobb bra så jag blir högra och högra uppsatt inom jobbet. Efter jag har jobbat där i ett tag så kanske jag gör en ny karaktär och blir kriminell eller något, det får vi se i framtiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nä inte så mycket, har spelar på de flesta servramen leta en ny server och då tänkte jag på unive,

Tillbaka