Nekad Saitama | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saitama

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ewohqgrijgr/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Walter White #8063

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jacob Andersson och han föddes år 1995 i Turkiet i en stad som heter Ankara. När jacob var 2 år gammal flydde hans familj till Sverige pga att deras familj hamnade i ett stort gängkrig med Ballas. Under den färden så fick jacob se hur alla olika länder hade det sig eftersom att dom fick åka med bil till Sverige. När jacob kom till Sverig insåg hans familj att dom hade blivit förföljd av en av människorna i ballas. Under flera veckor sov hans familj i oro eftersom att vad som helst kunde hända. En natt vid fredag den 13:e så vaknade dragan upp av pistolskott. jacob insåg vad som hade hänt. jacob smög sig emot deras fönster och fick se en grön rs6:a lämna deras uppfart. jacob sprang in och fick då se hans föräldrar döda i deras säng med vapen i handen. jacob insåg att Ballas då hade försökt att sätta dit dom så att polisen skulle tro att det var självmord och så trodde polisen att det var enda sedan den dagen år 2002. Sedan den dagen har jacob morbror Torbjörn andersson hjälp jacob med att bli en riktig man. jacob vill bli exakt som Torbjörn och kommer gå i hans spår till den dagen han dör. Nu år 2021 så är jacob tuffare än någonsin jacob lyder fortfarande Torbjörns order men han är minst lika grym som honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem i unive för att det är en väldigt stor server/stad har även blivit rekommenderad av mina vänner att den är väldigt bra vill även köra på denna server för att uttöka mitt rp och rpa med mycket folk jag tycker att jag ska bli medlem för att jag kommer vara mycket aktiv och har även tidigare erfarenheter jag har även tidigare erfarenheter i många andra servrar samt denna varför jag ska bli medlem är för att jag har ett väldigt bra rp nivå kommer även skapa och medverka i scenarios så att rpet blir bättre och roligare har även rpat i många jobb och kan därefter sköta mig bra och även förstå vad jag gör

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blev intresserad av unive för att det är en väldigt känd och rekommenderad server att köra på så ville testa servern och kolla hur den är och att den har så många jobb att välja på och så många möjligheter samt att det är väldigt bra rp nivå i unive och då kan man uttöka sitt eget rp

Hur hittade du Unive? mina vänner rekommenderade denna server till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att ha så kul som möjligt och även att dt ska vara kreativt och roligt kommer även spela med sunt förnuft och tänka alltid ett steg innan jag gör saker

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att uttöka min rp nivå samt hitta nya rpare att rpa med och skapa och medverka i roliga scenarios och testa på många jobb och vara väldigt aktiv

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka