Accepterad Saitama | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saitama

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ewohqgrijgr/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Walter White #8063

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2006

Berätta om din karaktär. Jacob Andersson och han föddes år 1995 i Turkiet i en stad som heter Ankara. När jacob var 2 år gammal flydde hans familj till Sverige pga att deras familj hamnade i ett stort gängkrig med Ballas. Under den färden så fick jacob se hur alla olika länder hade det sig eftersom att dom fick åka med bil till Sverige. När jacob kom till Sverig insåg hans familj att dom hade blivit förföljd av en av människorna i ballas. Under flera veckor sov hans familj i oro eftersom att vad som helst kunde hända. En natt vid fredag den 13:e så vaknade Jacob upp av pistolskott. jacob insåg vad som hade hänt. jacob smög sig emot deras fönster och fick se en grön rs6:a lämna deras uppfart. jacob sprang in och fick då se hans föräldrar döda i deras säng med vapen i handen. jacob insåg att Ballas då hade försökt att sätta dit dom så att polisen skulle tro att det var självmord och så trodde polisen att det var enda sedan den dagen år 2002. Sedan den dagen har jacob morbror Torbjörn andersson hjälp jacob med att bli en riktig man. jacob vill bli exakt som Torbjörn och kommer gå i hans spår till den dagen han dör. Nu år 2021 så är jacob tuffare än någonsin jacob lyder fortfarande Torbjörns order men han är minst lika grym som honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem i Unive för att det är väldigt populär och har sett att den har en väldigt bra rp nivå så tycker det är väldigt bra för att då kan jag utöka min rp nivå har även tidigare erfarenheter och kan rpa väldigt bra har även jobbat i många jobb så vet vad jag gör och jag kommer även skapa och medverka i bra och roliga scenarion spelar också alltid med sunt förnuft

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blev intresserad av unive för att det är en väldigt känd och rekommenderad server att köra på så ville testa servern och kolla hur den är och att den har en hög rp nivå

Hur hittade du Unive? mina vänner rekommenderade denna server till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att mest ha kul och att även alltid spela med sunt förnuft och följa alla regler mitt rp är också kreativt och har en hög rp nivå och att jag hoppas att jag kan påverka rp nivån i unive så den blir ännu bättre

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att testa på många jobb och lära känna nya spelare samt uttöka min rp nivå och skapa och medverka i scenarios

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka