Accepterad saint_421 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saint_421

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? saint_421

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2003

Berätta om din karaktär. Jag kommer spela som Fred Wikström, som föddes den 13e April i 1982. Han växte upp i ett låginkomst område i Hisings backa, Göteborg. Freds pappa var en långtids alkoholist under hela Freds uppväxt. När Fred var 11 år så åkte hans pappa fast av polisen för rattfylleri. Detta var inte första gången det hände att han åkte fast, men denna gången så fick han en fängelsedom på 3 månader. Eftersom hans pappa var alkoholist under en längre period så hade hans kropp svårt att klara av avtändningen på alkoholen, detta orsakade ett epilepsi anfall och hjärtinfarkt som han tyvärr inte överlevde. Fred hade inte en så bra relation med sin pappa så han var inte jätte ledsen över det. Det som sårade han mest var att se sin mamma kämpa med ekonomin för att ta hand om Fred och hans 2 yngre syskon. När Fred var 17 år så kände han att det behövdes göra något. Han började med narkotikaförsäljning, men de pengarna räckte inte för att stödja hela hans familj. Så han behövde tänka stort, han och tre andra vänner bestämde sig för att göra ett värdetransport rån. Allt var planerat och redo, men en sak gick snett under rånet. Freds kompis blev skjuten i magen av en säkerhetsvakt som de hade missat att ta ifrån ett vapen. Han fick panik och visste inte vad han skulle göra, så han avfyrade flera skott mot vakten. Vakten sköt också, men när Fred skulle ladda om så hörde han att vakten slutade skjuta. Han tittade fram och såg att han hade träffat vaken i huvudet med en kula, detta var inte alls planen. Han struntade i pengarna och bar sin vän till deras flyktbil. Han lämnade sin vän utanför sjukhuset där han visste att sjukvårdare skulle ta hand om hans vän, han vägrade låta han dö. På vägen ifrån sjukhuset så blev han stannad av två polisbilar, som kände igen bilen från signalement från en vakt innan han blev skjuten på radiorapport. I bilen hittades två automatkarbiner och en pistol.
Fred blev omhändertagen av polisen och dömd till 7 års fängelse för dråp, vapenbrott, försök till rån och en del andra brott. Under sin tid på fängelset träffade han en kille som hette Conny, de blev nära vänner. Efter han blev släppt från fängelset så väntade Conny utanför fängelset för att hämta upp honom. Fred visste att Conny hade större planer efter sitt straff, och att han bara tänkte fortsätta. Men eftersom de var så goda vänner så gick han med på det ändå. Fred och Conny bildade en grupp med några andra som de hade suttit med och gamla vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med aktivitet, sociala samt långdragna scenarion
Se till så att andra har roligt och kan vinna scenarion inte bara jag.
Följa reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska göra ett scenario roligt, man ska inte roll spela för makt eller pengar
Om man t.ex rånar någon och man får pengar eller va det nu kan vara så ska man inte döda personen då blir de inte roligt för den personen det blir tråkig rp dessutom

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna, döden. ifall karaktären dör då gäller 12 timmars regeln, jag får inte spela på karaktären på 12 timmar sen den dog lall. karaktärer som endast går ut på lalla runt på servern utan bakgrundshistoria kommer inte tolereras under några omständigheter

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare erfarenheter inom allt det mesta, alltifrån kriminellt till det lagliga. så jag vet hur man ska anpassa sin rp stil beroende på vad man gör.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte i nuläget :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka