Nekad sail3 | Ban överklagan (Preddan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1stylez

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198922420788/

Ditt Hex-ID: 110000139595234

Vad är din discord tagg? sail3#1631

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att AO tyckte att det var OOC det jag sa när jag ville ha hjälp med att göra ägarbyte. Jag kan förstå honom med det och det kanske var lite dumt att springa runt o fråga folk istället för att ta reda på det genom discord eller på något annat bättre sätt och det ångrar jag att jag inte gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en bilaffär med en kille som jag hade träffat på pirens parkering där det som vanligt var lite car meet. Han blev intresserad av min bil och han ville köpa den. Men problemet var bara att han hade sina pengar kontant för att han inte hade någon fungerande telefon så jag körde honom till en affär och han köpte en telefon. Vi körde sen till banken men när han skulle sätta in pengarna på banken fungerade det inte så vi fick göra det på det gamla goda sättet och han gav mig 3 miljoner i kontant och jag skulle skriva in kommandot för att transfera vehicle som jag har kunnat innan när jag höll på att köpa och sälja bilar mycket. Det var bara det att det var väldigt längesen och jag hade glömt bort hur man gjorde så jag frågade konstigt nog runt bland folk i närheten som körde förbi lite snällt om han visste hur man skulle skriva till transportstyrelsen när man skulle göra ägarbyte. Och tydligen tyckte hen då att detta var OOC och valde att banna mig permanent. Jag blev väldigt shockad och förstod ingenting först och sen nu har jag stor skuldkänsla till den stackars killen vars pengar ligger på mitt konto...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker faktiskt att den var felaktig lite grann iallafall för jag tycker inte riktigt att det är OOC att fråga hur man ska skriva till transportstyrelsen när man ska göra ägarbyte. Men när jag tänker efter kanske det inte är jättenormalt att gå runt och fråga folk hur man gör det och det får mig att ångra mig ännu mer och tycka ännu mer synd om den killens pengar som jag har på mig som jag blev bannad med.....

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej varit bannad tidigare och jag trodde jag aldrig skulle bli det heller men tyvärr slutade ett bilförsäljande eländigt :(

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske kunnat göra det annorlunda genom att ta reda på det via discorden alltså ooc eller kanske listat ut det själv hur jag skulle göra men tyvärr valde jag ju att fråga folk och det slutade ju inte bra...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska snacka om saker som vissa kan och som nu när jag tänker efter är och kan tolkas som OOC ingame utan jag ska hädanefter om jag (som jag förhoppningsvis och jag verkligen önskar) får en andra chans skriva alla frågor om sådant och allt annat sånt i discorden. Jag hoppas verkligen att ni förstår att jag ångrar mig och det hade betytt jättemycket för mig om jag hade kunnat bli unbannad så jag kan fortsätta spela på er riktigt bra gjorda server. Och ifall jag kommer kunna komma tillbaks kommer jag direkt söka upp köparen och antingen ge tillbaks pengarna eller lösa det med ägarbytet så allting löser sig igen. Jag ångrar mig vääldigt mycket och jag ska verkligen se till att det här aldrig kommer hända igen. Jag kommer alltid tänka en gång extra på vad det är jag säger och hur jag uttrycker mig ingame så det inte råkar bli fel eller något som inte hör hemma IC.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag full förståelse för.

Ditt ban överklagande har nekats. Efter att ha kollat igenom ban bevisen finner att du har talat OOC och din ban kommer att kvarstå. Din ban för övrigt är inte permanent utan 3 dagar. Du är välkommen tillbaka när din ban har gått ut. Tänk gärna då igenom hur du uttrycker dig så samma sak inte förekommer igen.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka