Nekad sageeer | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sageeer

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199085122277/

Vad är ditt namn i verkligheten? martin karlsson

Vad är ditt discord namn? sageeer#9193

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Högström. William är en mycket nyfiken person som gillar att vara med vänner. Han är 18 år och har haft en tuff uppväxt där hans mamma dog av cancer i tidig ålder. Han och hans pappa flyttade sedan till Unive där William gick i skolan och och har nu precis gått ut gymnasiet. William är en glad person med starka känslor. Just nu jobbar William spm reporter men vill börja jobba med något som innehåller bilar. Han har precis fått sitt körkort och du kan se hur stolt han är när han kör runt i sin bmw m2.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna öka rp känslan både för mig och mina med spelare. Det finns även mycket jobb som behöver att man är medlem. Jag vill också hjälpa till att föra servern framåt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? allt som händer på servern som t.ex alla bilar, kläder mm. Även alla bra människor man träffar och alla minnen man får.

Hur hittade du Unive? jag och min kompis hade tittat mycket på Unive så vi ville testa det. Vi tyckte att det var jätte kul så nu har vi spelat det hur mycket som helst och det blir aldrig tråkigt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på det och skaffa roliga minnen. Att skaffa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa nya vänner och bli bättre på rp och få mycket minnen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka