Nekad sageeer | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sageeer

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085122277/

Ditt Hex-ID: 1100001430bf2e5

Vad är din discord tagg? sageeer#9193

Vem var det som bannade dig? 6Limpish

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att när jag chrashade så ställde jag mig upp för att jag skulle sluta spela då men jag han inte sluta innan jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag och min kompis skulle ner från sandy så krokade vi med en bil som stod mitt på vägen men jag hade bältet på mig och jag skulle precis sluta spela men så blev jag bannad innan jag slutade vilket är väldigt tråkigt eftersom jag behövde avsluta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som inte rp:ade på det men jag behöde dra och hade ingen tid att göra det så precis när jag skulle lämna så blev jag bannad och jag är jätteledsen eftersom unive är det enda jag spelar nu för tiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag döda en person första dagen på unive och då hade jag inte läst reglerna och förstod inte vad rp var riktigt och kommer aldrig att göra något sådant igen. Sedan har jag blivit bannad en gång för att jag var krimminel i twitter men då tänkte jag inte efter alls och det var väldigt dumt av mig och kommer aldrig hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske bara stanna kvar och rp:a en liten stund men eftersom jag var tvungen att dra så tänkte jag inte på det men jag är väldigt ledsen att jag inte gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid stanna kvar och rp:a det räcker att man bara gör det en liten stund innan man drar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka