Accepterad Saftis | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saftis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SAFT1S/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SAFTIS

Vad är din discord tagg? SAFT1S#2088

Vem var det som bannade dig? Groggen

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Groggen bannade mig för att jag körde dåligt och väldigt opassande och det kan jag hålla med om och jag kommer att ta mycket lär dom av denna ban och jag tycker att jag förtjänade den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis skulle åka från torget till jag vet inte exakt men någonstans i sandy men när vi skulle åka dit så körde jag en saab 93 och dem går väldigt fort så då åkte jag i kanske 300km/h i stan till östra motorvägen och där kanske jag var uppe i ca 400km/h och jag körde väldigt dåligt men jag tänkte inte på det i stnden för jag var på ett litet "lalligt" humör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte var en felaktig ban för att jag tycker faktiskt att jag körde jätte dåligt och konstigt. Fast jag kommer ta mycket lärdom av denna ban och det kommer inte hända igen. Jag tycket att det var en bra ban och kommer aldrig göra om det!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem tidigare bansen var för copbait då jag kan hålla med om att jag gjorde det lite men jag har även tagigt lärdom av dem tidigare bansen också. Nu blir jag bara arg på folk som försöker copbaita.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det väldigt annorlunda då jag kunde kört som jag brukar och tänkt på min omgivning och min rp. Jag skulle kunnat åka mycket saktare och mycket bättre men av någon anlednin så gjorde jag inte det men nu kommer jag alltid att tänka två gånger om min omgivning och min rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag inte ska köra så överdrivet fort och dåligt. Jag har även lärt mig att jag måste tänka två gånger innan jag gör saker och tänka mer på min rp och hur jag skulle kört om det var i värkligheten. Det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top