Saftis | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    6
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saftis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Säfström

Vad heter du på discord? SAFTIS#0420

Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? -------------------------------------------------
Måndag: 15.00-23.00
-------------------------------------------------
Tisdag: 15.00-23.00
Onsdag: 16.00-23.00
Torsdag: 15.00-23.00
Fredag: 14.00-04.00
Lördag: 13.00-04.00
Söndag: 12.00-23.00

Berätta om dig själv Jag heter Philip Säfström och jag är snart 14 år gammal. Jag är väldigt mogen för min ålder samt tar ansvarsfulla beslut. Jag är väldigt bra på att hålla mig lugn i kaosartade sammanhang där det kan vara flera personer som skriker på mig eller på varandra och då kan jag hålla mig lugn samt lugna ner folk som är för högljudda. Jag gillar även att spela och speciellt på Unive och hänga med kompisar. Jag kan ta kritik och lär mig av mina misstag väldigt bra.

Vad skulle du göra om du blir staff? Som staff skulle jag göra allt i min makt för att få servern så bra som möjligt, hade varit väldigt aktiv och alltid hjälpt alla så de fått den hjälpen dom behöver. Framförallt tagit reports ingame, speccat för att se att folk sköter sig och inte begår regelbrott. Jag är inte heller ute efter att bara banna folk utan att dom lär sig en läxa av det också, då många spelar blivit bannade ett X antal gånger men ändå begår samma misstag igen, därför hade jag varit noga med att få dom att förstå vad dom faktiskt gör för fel och hur det skadar servern så det inte blir att dom gör om samma saker. Jag hade även tagit mycket ärenden i support för att hjälpa de som behöver det. Hade som sagt varit allmänt aktiv och likaså på forumet. Just nu har jag tappat suget för att rpa och hade gärna inte gått miste om den kunskapen jag samlat på mig men vill gärna hjälpa andra människor istället då jag är drivern och brinner för att hjälpa andra människor. Även om jag alltid vill alla andras bästa skulle jag inte vara rädd för att banna någon eller säga till någon när dom ej beter sig rätt. Jag hade som sagt lagt min rp åt sidan för att fokusera på att höja nivån på hela servern. Vid alla tillfällen skulle jag visa respekt för alla vem det än är, det är en viktig sak för mig, även om det är en annan staff eller en annan spelar så hade jag alltid tänkt på att visa respekt och alltid bete mig på ett moget sätt. Som staff hade jag tagit min roll seriöst och aldrig varit partisk när jag tar supportärenden eller i andra beslut. Bara för att jag är vän med en person skulle jag inte ge den fördelar utan om man gör regelbrott så ska man också få det straffet och dömas enligt serverns regler. Hade även lyssnat och tagit till mig av kritik jag fått och använd mig av den i framtiden för att hela tiden kunna utvecklas.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sen slutet av oktober 2020.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support för att få bort folk som ej kan bete sig eller inte följer reglerna, det förstör många scenarion och sänker hela rpn därför hade jag gjort allt för att få bort dom från servern och det hade lett till att rp nivån höjts istället. Jag hade varit extremt aktiv och är fullt medveten om att det är mycket jobb man tar på sig som staff men jag är villig att ta på mig det och har den drivkraften att jobba aktivt som staff. Utöver rpn hade jag spridit mycket glädje och positivitet men även varit seriös och tagit staffarbetet seriöst.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Om jag skulle se någon ingame som gör något mot reglerna så skulle jag banna personen och se till att inga lallare förstör rpn samt se till att vanliga spelare inte bryter mot någon regel och om de skulle göra det skulle de åka på en ban. Jag är väldigt aktiv så att jag är inne nästan hela tiden och då skulle jag svara/hjälpa de som skriver reports och helps och även hjälpa folk i discorden med t.ex. roller, bans, scenarion etc för att där är jag väldigt aktiv också. Jag skulle ge bans till de som förstör och bryter mot reglerna och ge varningar för saker som är lite mindre. Jag kommer att bidra med att göra rp nivån högre genom att straffa de som bryter mot regler. Jag kommer att sitta i support nästan hela dagarna för att försöka hjälpa folk med deras problem som de har in game så att rp-miljön blir bättre. Jag skulle sträva efter att vara en förebild för de nya och välkomna de bra så att de känner sig hemma. Jag kommer att vara aktiv på forumet och kolla på banöverklagan och spelaranmälningar etc. Jag hade tagit min support roll väldigt seriöst och gjort allt jag kan för att uppfylla de krav som support samt att jag skulle göra mitt bästa och hjälpa till mycket. Jag skulle åkt runt och specat och se till att ingen bryter mot regler eller lallar och specat stora scenarion där det kan hända mycket och se till att ingen bryter mot någon regel för om de skulle det skulle jag tagit in de i support eller bannat de efter scenariot var slut. Om jag bannade någon skulle jag säga anledningen till de och säga vad de skulle kunna göra istället för att få spelaren att förstå sitt misstag och göra rätt när/om de kommer tilbaka. Jag skulle inte rpa mycket utan bara göra support jobb och hjälpa folk om dagarna för att förbättra servern och göra den bättre än vad den redan är.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja lite men inte alls mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dem här.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
/kick [id] [Anledning] - Man kickar någon från servern.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
/sqlban [id] [dagar] [anledning] - Man bannar någon.
/goto [id] - Man tpar till en person.
/revive [id] - Man återupplivar någon.
/sqlbanhistory [Steamnamn] - Man kollar spelarens ban historik och varför den har blivit bannad.
/sqlunban [Steamnamn] - Man unbannar någon.
/noclip - Man noclipar (Flyger och blir osynlig).
/kick [id] [Anledning] - Man kickar någon från servern.
/freeze [id]- Man fryser någon så att den inte kan springa iväg.
/clearinventory [id]- Man tömmer någons inventory.
/clearall - Man rensar chatten.
/dv - tar bort ett fordon.
/spec [id] - Det är som noclip fast man rör sig med personen
/giveitem [Id] [föremål] [hur många] - Man ger personen något.
/giveweapon [ID] [vapen] [Ammo] - Man ger personen ett vapen.
/announce - Man ger ut ett viktigt meddelande i chatten som alla kan se.
/bring [id] - Man tpar någon till sig själv.
/skin [id] - Man ger någon skin.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, Jag har ganska lätt att lära mig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ja, men jag spelar bara på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Senast ändrad:
Tack för alla +reps betyder jätte mycket för mig <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka