Nekad Safian Malik | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Safi

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128726103/

Vad är ditt namn i verkligheten? Safian Malik

Vad är ditt discord namn? O sulivan#1110

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Safian Peterson och han är 22 år gammal, när han var liten älskade han bilar och hans dröm var att kunna ha en Lamborghini. Han har haft en svår uppväxt hans mamma hade svårt med att få jobb och att uppfåstra barnet bra. Han hade det väldigt svårt i skolan men klarade sig genom universitetet. Nu jobbar han som reporter och han är inte nöjd med att jobba som reporter, utan han vill få ett bättre job och tjäna mer pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara med och hjälpa komunen och förbättra den. Jag vill få mer tillgång till att kunna hjälpa folk. Samt vill jag också få jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en jättebra och seriös server som ser till att allt ska vara rätt och bra. Jag har en väldig god tid när jag är i servern. Däremot vill jag också hjälpa till andra så att dem har det roligt också.

Hur hittade du Unive? Min vän rekomenderade servern till mig och jag testade ut den med han sedan så började jag tycka om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna vara så seriös som möjligt,och kunna få ett bra liv, bra job och bra lön

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att förbättra spelarna på att rpa och att förbättra servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka