Accepterad Safi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Safi

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Safi

Vad är ditt discord namn? Safi#2829

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i en fattig stad där det fanns mycket kriminalitet. Pojkens föräldrar var väldigt oroliga om sitt barns framtid och ville förse så mycket bra saker som möjligt till sitt barn och hade en stark vilja med att hjälpa sitt barn så att han kan komma långt inom livet. Safi var väldigt busig och stökade runt i skolan, och föräldrarna var inte glada över det, och började ta återgärder. Men som småningom fortsatte Safi störa och det blev en rutin med att han bara störde runt. När Safi då störde runt i skolan blev han alltid utvisad ur klassrummet och fick inte komma tillbaka, då började Safi hänga med de "coola grabbarna". De var lite dåliga förebilder som rökte och begår stöld hela tiden. Efter en viss tid blev Safi medlem i deras gäng och började med att ta droger osv, göra bankrån samt bilstölder för att tjäna pengar. Han blev en kriminell, föräldrarna hade inte en aning om detta, de litade på sitt barn och tänkte att han var på sitt jobb och jobbade.

Men när det då blev krig emellan Safis gäng och Bloods, blev det väldigt farligt för honom att gå ut, det var då han fick tag på sitt första vapen (glock 18) han bar runt sitt vapen var han en gick och avlossade väldigt mycket skott mot Bloods och visade vad hans gäng går för. Men till sist så blev han skottskadad av en person i bloods och klarade rymma sig ifrån stället och hem till sina föräldrar. När föräldrarna såg sitt barn blöda och skrika av smärta och ringde ambulansen och han fick vård.
Några månader senare kunde Safi röra på sin arm normalt igen och valde att gå ifrån den äckliga kriminella världen och jobba på ett annat jobb, och flytta ifrån det stället han bor på, han blev vän med en kille som heter Johan och flyttade då med honom till staden Unive. Ny har Safis en väldigt bra och ljus framtid. Nu blir Safi hotad av sitt gamla gäng och han har en skuld han måste betala de, men de säger till honom om han kommer tillbaka till sitt gäng så glömmer de skulden han måste betala.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en social rp, samt en rp där jag håller på med scenarion som är roliga för alla. Jag vill samt också nå mitt mål inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte utföra scenarion om man bara vill vinna. Utan man ska se till att scenariot är roligt för alla som är med i den, samt behöver man inte vinna ett scenario för att ha det roligt.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun

Godkänd intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka